DELIA płynna matowa pomadka - odcień Sophia

Marka Delia ostatnio sprawia, że każda kobieta może się w niej zakochać. Ja pokochałam Delię, po jej nowej matowej pomadce Sophia, która stała się jedną z moich ulubionych. Wygląda na to, że to miłość z wzajemnością 💋💋💋



Delia zaskakuje mnie coraz bardziej. Wcześniej jakoś była dla mnie słabo widoczna, raczej nie decydowałam się na jej wybór stojąc przed drogeryjną półką. Jeżeli wcześniej była taka jak teraz, to wiem, że popełniłam duży błąd. Tym razem zaskoczyła mnie serią matowych pomadek, z których moją ulubioną stał się odcień Sophia.

  
Sophia – malinowy
Kiedy myślisz o legendzie włoskiego kina, musisz mieć przed oczami pięknie wykończone usta Sophii Loren. Ta aktorka ubóstwia mocne odcienie podkreślające jej południową urodę.

Zwolenniczką pomadek jestem od dawna, jednak ostatnio brakuje mi czasu by ich używać. Jednak mając pod ręką swoją małą miłość w kolorze Sophia jest się to możliwe.
Matowe pomadki stały się ostatnio bardzo popularne. Mi nie podobały się tak bardzo, dopóki nie przekonałam się sama. Matowa pomadka Delii ma bardzo ładny, intensywny kolor. Producent obiecuje ładny zapach i rzeczywiście taki jest, aż chce się ją zjeść. Konsystencja jest płynna a więc moja ulubiona, bo pozwala na perfekcyjne nałożenie pomadki, bez użycia pędzelka.

Obawiałam się bardzo, że matowa pomadka znacznie wysuszy moje usta, tak jednak się nie stało. Przed nałożeniem pomadki odpowiednie przygotowuje moje usta, wieczorny peeling i gruba warstwa balsamu do ust, gwarantują mi piękne usta od samego rana. Ogromną zaletą tej pomadki jest trwałość. Na ustach utrzymuje się wiele godzin, oczywiście nie obędzie się bez delikatnych poprawek po większym posiłku, ale tak jak obiecuje producent pomadka nie zostawia śladów na filiżankach.

Ja ją pokochałam! Zachęcam i was :) Niebawem pokaże wam jej inne odcienie.



Plusy:
-matowe wykończenie,
-bardzo trwała,
-nie rozmazuje się,
-nie wysusza ust,
-wygodna aplikacja,
-intensywny kolor,
-piękny zapach.

Minusy:
-brak

Cena ok 15zł

Do kupienia w sklepie Delia

Komentarze

  1. śliczniutka ❤
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ma ładny ale za tą cenę jednak wole GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie jest promocja - 11zł, więc warto wypróbować i wtedy ocenić :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor. Ostatnio przekonuję się do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek fajny ale mi by nie pasował i nie jestem do końca przekonana co do Płynności tej pomadki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest całkowicie płynna, zresztą widać aplikator na 3 zdjęciu. Przy pomocy takiego aplikatora raczej nie nałożymy pomadki w sztyfcie.

      Usuń
  5. Bardzo lubię matowe pomadki i po tę też muszę sięgnąć! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor ! Mi jedyne co do tej pory przypadło do gustu to płyn do demakijażu, jest świetny i doskonale radzi sobie z moimi kosmetykami ;) muszę wypróbować te pomadki, może akurat... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka ma idealny kolor. Już wiem co kupić jak tylko wybiorę się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny kolorek! Uwielbiam matowe pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. odcień raczej nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. odcień absolutnie cudowny, sama chętnie bym malowała takim usta. :) muszę go tylko gdzieś stacjonarnie dorwać. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam mieszane odczucia w stosunku do matowych pomadek...uzywam, ale rzadko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, muszę ją mieć 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor tej pomadki, idealny na wiosnę. :)

    Oczywiście obserwuję. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy jeszcze pomadek nie miałam,zazwyczaj kupuję z Golden Rose..ale kolorek ma świetny i muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam nic z Delii, jakoś przechodziłam obojętnie obok tej marki. Ale odcień tej pomadki faktycznie piękny! ♥
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.