Delia czrna pomadka CG L01 CREAMY GLAM

Z okazji Mikołajek Delia zrobiła mi ogromną niespodziankę. Dokładnie 6 grudnia przyszła do mnie paczka - niespodzianka od Delii, taki prezent Mikołajkowy. Zawartość mnie ucieszyła, aż oczka mi się świeciły. Wewnątrz znalazłam 2 cudowne lakiery do paznokci, 3 szminki, zmywacz w gąbce i aż 5 kredek. Cudownie! Dziś o największym hicie, czarnej szmince!


Czarna szminka Delii CG L01 CREAMY GLAM pochodzi z edycji limitowanej. Ciekawa byłam czy jestem w stanie się przełamać i wyjść w takim odcieniu pomadki na ulicę. Nie przełamałam się, ale szminkę przetestowałam. Ten kolor zdecydowanie należy do odważnych kobiet. 


Szminka ma delikatną,kremową konsystencję. Nie jest tłusta ale ładnie nawilża usta. Nie trzeba pod nią nakładać ochronnej pomadki. Całość bardzo dobrze się rozprowadza, ale niestety przy tak ciemnym kolorze, trzeba poświęcić trochę czasu, żeby dostać kolor głębokiej czerni. Kilka warstw zapewnia pełne krycie. Mnie jednak efekt średnio zadowala, ponieważ kolor jest tak znacznie różniący od naturalnego koloru ust, że przy każdym otwarciu ust widać kontrast czerń i czerwień ust. Sama szminka utrzymuje się dość długo, jednak czerń jest czernią, należy ją często poprawiać.

Wybór dla odważnych kobiet, na wybieg lub jako element charakteryzacji!

Plusy:
-kremowa konsystencja,
-właściwości odżywcze,
-nie rozmazuje się,
-odważny kolor,
-ładny zapach.

Minusy:
-brak.

Cena ok 15zł
Do kupienia TUTAJ

Komentarze

  1. Wow, nie wiedziałam, że Delia ma w swoim asortymencie tak odważne kolory. Super :) Każdy może znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach :) ja na pewno bym się nie odważyła wyjść w takiej z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, ale do sesji czy stylizacji tematycznej jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia :D Takie kolory jak czerń, to dla mnie tylko i wyłącznie do sesji się nadają :D

      Usuń
  4. Czarna pomadka zdecydowanie nie dla mnie, ale efekt moze byc ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolory zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde te kolory sa rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już te pomadki :) Całkiem fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor nie dla mnie...oj nie...ale fajne opakowania, super się prezentują te pomadki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że na ustach jej nie pokazałaś. ;) ogólnie piękny wygląd mają te kosmetyki, coraz bardziej mi się podobają. :) a i miło taki prezent fajny dostać na mikołajki. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same opakowania tych pomadek są świetne i bardzo gustowne :-) Na czerń raczej bym się nie zdecydowała ale inne kolorki.. czemu nie :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.