Avon żel pod prysznic Senses Winter Dreamland malina i jabłko

Kolejna recenzja, która już od dawna czeka na publikację, bo żel już dawno się skończył, ale akurat idealnie bo już mamy jesień a takie malinowe zapachu są idealne na tą porę roku. Człowiek otulony pięknym aromatem zdecydowanie lepiej patrzy na świat!


Jak już, możecie się domyśleć, żel pachnie cudownie! Jestem zwolenniczką pięknych zapachów i kolejny skradł moje serce. Kosmetyki  marki Avon znane są chyba wszystkim, jednak mi nieszczególnie wszystko przypada do gustu, z czystym jednak sumieniem, mogę powiedzieć, że żele pod prysznic mają bardzo dobrej jakości. Pięknie pachną i bardzo dobrze się pienią. Ten ma bardzo gęstą konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Delikatny dla skóry, jednocześnie bardzo dobrze ją oczyszcza Co dla mnie ważne, nie przesusza skóry.


Zamknięty jest w praktycznej butelce z wygodną nakrętką, dzięki czemu nie wylewa się zbyt duża ilość. Opakowanie i jego szata graficzna, również na plus, zachęca do takich przyjemnych, jesiennych wieczorów. A dobry zapach wyleczy wam każdą chandrę!


Plusy:
- dobrze się pieni,
-wydajny,
-dobrze oczyszcza,
-piękny zapach,
-delikatny dla skóry,
-nie wysusza.

Minusy:
-brak.

Cena ok 8zł

Komentarze

  1. Bardzo dobra cena, a takie zapachy są dla mnie idealne na jesień. Kojarzą mi się ze zbliżającymi świętami i są przepiękne :)
    Zapraszam do mnie, miło byłoby mi gdybyś wpadła
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki temu używałam tych żeli a Avonu, tą serię pamiętam ,że lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że jest delikatny dla skóry i nie czyni jej szkody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kideys duzo uzywalam zeli od avon :) teraz uzywam BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i jest świetny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubiłam te żele z Avonu, więc pewnie ten też by mi przypadł do gustu, bo lubię takie zapachy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach mnie kupił :) chociaz wiele zeli pod prysznic pachnie wedlug mnie naprawde dobrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing product! Thanks for sharing *
    Awesome blog! I'm following you! Follow back?***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego zapachu i ceny już się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm...malina i jabłko to musi być cudowny zapach ale jeszcze 3 żele mam więc na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie żele z avonu tylko jeśli chodzi o zapachy, niestety nie moge ich używać bo całe ciało strasznie mnie po nich swędzi a skóra jest przesuszona, podejrzeważ że to wina SLS w składzie :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.