Kryształki do kąpieli Źródło młodości Kneipp

Kontynuując współpracę z marką Kneipp do testów otrzymałam kryształki do kąpieli w 4 wariantach zapachowych:





 Kryształki do kąpieli Kneipp zawierają duży udział naturalnie czystej termalnej soli solankowej. Sól ta jest pozyskiwana w jedynej pozostałej w Europie warzelni panwiowej, Salinie Luisenhall, z czystej naturalnej solanki, która na głębokości 460 metrów stale wzbogaca się ze złóż soli mającego 250 milionów lat prastarego morza. Naturalnie czysta solanka jest wolna od chemicznych dodatków i wpływów środowiska.

Po otwarciu saszetki naszym oczom ukazują się drobniutkie kryształki o czerwonym kolorze. W takim kolorze też barwi wodę. Po tym wariancie oczekiwałam najlepszego zapachu, za sprawą granatu a ja lubię owocowe zapachy. Rewelacji nie było ale zapach jest bardzo przyjemny, aczkolwiek nie tak intensywny jak w poprzednich wariantach.   Od razu nas odpręża i poprawia samopoczucie, wprowadzając w błogi nastrój relaksu. Wieczorna kąpiel przy takim zapachu gwarantuje odejście od stresów w stan zapomnienia a zawartość olejku amarantowego pozostawia gładką skórę.


W opakowaniu znajduje się 60 g kryształków, przeznaczonych na jedną kąpiel. Kryształki jednak są tak wydajne, że spokojnie wystarczą na 2 użycia, a saszetkę można wygodnie zawinąć. Woda po ich wsypaniu barwi się na czerwono, jednak nie trzeba się obawiać, że zabarwi nam wannę. Po takiej kąpieli nasze zmysł są odżywione ale i nasza skóra nabiera sił. Wygląda na zdrowszą. Po kryształkach spodziewałam się oddziaływania jedynie na zmysły jednak mojemu ciału również nie wyrządziły krzywdy. Nie spowodowały jej wysuszenia czy uczucia ściągnięcia. Nie wystąpiła również żadna reakcja alergiczna.

 Plusy:
-naturalnie czysta solanka jest wolna od chemicznych dodatków i wpływów środowiska,
-przyjemny zapach,
-odprężenie,
-relaks
-gładka skóra,
-brak uczucia ściągnięcia skóry,
-nie wysusza skóry,
-nie podrażnia,
-szybko się rozpuszczają,
-nie brudzą wanny,
-wydajne.

Minusy:
-brak.

Cena 4,99zł

Do kupienia TUTAJ lub w Rossmannie

Komentarze

  1. Często używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :) ! Świetne produkty. Brak minusów to wielki plus :D Plusem także jest cena ;3 Bardzo atrakcyjna :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.is

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dużo dobrego o tych kryształkach, chętnie bym je poznała :) Podoba mi się, że nie działają niekorzystnie na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uzywalam! Ta z granatem jest super! :)

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znoszę kąpieli w wannie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham długie kąpiele, niestety wanny brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ze dałaś tego recenzje! Długo rozmyslałam nad zakupem tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam juz dużo o nich ale jeszcze nie kupiłam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo ciekawe te kryształki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze nie pokazałaś jak wygląda produkt bez pudełka bo ciekawość mnie zżera :D ale fajne te kryształki :D i fajnie piszesz ! w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie zaktualizowałam post właśnie o takie zdjęcie :)

      Usuń
  11. Jak czytam o takich produktach, to żałuję, że nie mam wanny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kryształki tak mnie kusza od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetnie, że nie ma minusów! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.