sobota, 19 marca 2016

Magiczna moc aloesu

O leczniczych i kojących właściwościach aloesu wiedzieli już nasi dziadkowie, wykorzystując wyciąg z jego liści. Dziś możemy znaleźć go wielu kosmetykach a czasem nawet w ogródkach. Taki naturalny, możemy wykorzystać do domowej maseczki. Miksujemy 2 liście aloesu bez skórki, która może uczulić, dodajemy odrobinę wody i łyżeczkę miodu. Taka nawilżająca maseczka będzie miała drogocenny wpływ na naszą twarz, szyję i włosy. Jednak, kiedy nie mamy w domowym ogródku takiej rośliny warto szukać go w gotowych kosmetykach.



Odżywia włosy

Aloes oprócz właściwości nawilżający pomaga także odzyskać odpowiednie pH skóry głowy. Mało tego pomaga w walce z łupieżem i chorobami skóry głowy. Ułatwia rozczesywanie a także uporać się z nadmiernym przetłuszczanie włosów.

BIOpha, Szampon do Włosów Przetłuszczających się z Aloesem, Rozmarynem i Cytryną



 Oczyszcza cerę

Wyciąg z tej rośliny bogaty jest w saponiny, są to substancje o właściwościach myjących i ściągający. Dotleniają przy tym skórę, spowalniając tym samym jej starzenie. Dlatego są częstym składnikiem  mydeł, żeli do mycia twarzy a także żeli do higieny intymnej.

Żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem hipoalergiczny Biały Jeleń



Koi i nawilża

Po oczyszczeniu czas na dobry krem. Te z dodatkiem aloesu nadają się do każdego rodzaju cery. Aloes działa kojąca, przeciwzapalnie i odmładzające dzięki właściwością regenerującym tkanki. Zarówno kremy jak i maseczki zauważalnie nawilża i ukoją cerę.

Babaria Aloe Vera krem nawilżający z aloesem


 Łagodzi podrażnienia

Często aloes jest składnikiem kremów do rąk. Przynosi im ukojenie po tym jak narażone są na wiatr i mróz. Znajdziemy go też w kosmetykach do depilacji jak i po niej. To za sprawą ego antybakteryjnych i łagodzących właściwości.

Krem do rąk z olejkiem z kiełków pszenicy i ekstraktem z aloesu








26 komentarzy:

  1. Moje włosy uwielbiają aloes, a ja uwielbiam go pić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie nawet posadziłam aloes, ponieważ goi rany na twarzy doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Aeols kupuję go w postaci kremów do ciała i do rąk oraz produkty do sprzątania z wyciągiem aleosu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z floslek jest fajny żel do rak z aloesem bardzo mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie mam tonik aloesowy z Absolute Organic i go wręcz uwielbiam i polecam. Jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię aloes i nawet pije z niego sok :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloes ma cudowne działanie. Ponoć dobrze jest tez go pić, ale w smaku ponoć nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear :)
    I'm so sorry, but I didn't understand what do you said in last comment :(

    Great review. I'm addicted to products with aloe vera!

    NEW GET THE LOOK POST | Easter Outfit Ideas For You
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do poczytania o aloesie tutaj: http://alergicznedziecko.pl/a-jak-aloes/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu miałam w domu aloesy i wyciskałam sok prosto z nich... ale pewnego dnia przyjechałam do domu a tu... aloesy wyrzucone na śmietnik... okazało się, że rodzinka o nich zapomniała i się uśmierciły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakos nie przepadam za aloesem :/
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kosmetyki, uwielbiam aloes...
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam aloes! jego właściwości poznałam na plantacji aloesu na Gran Canarii i tam miałam okazję smarować się aloesem prosto z liścia - no rewelacja po prostu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  15. Swego czasu piłam nawet aloes, ale później przestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio się lubimy z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Products with alice are nearly always great! Perfect post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Products with alice are nearly always great! Perfect post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki z aloesem, są sprawdzone i skuteczne
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ja mam uczulenie na kosmetyki z aleosem, a zazdroszczę, że tak świetnie działają. :( :) Pozdrawiam!
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. żel z białego jelenia - miałam i polecam! mam sporo kosmetyków z aloesem:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam żelu z aloesem na podrażnienia właśnie i powiem, że działa genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki z aloesem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze kojarzy mi się z moją babcią, gdy byłam mała, stał u niej w mieszkaniu. :) Ale nie wiedziałam o wszystkich jego właściwościach, dlatego lubię takie wpisy, z których mogę się dowiedzieć czegoś ciekawego. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem dlaczego, ale ani moje włosy, ani skóra nie przepadają za aloesem :)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.