czwartek, 4 lutego 2016

Koszulka Six Pack ze sklepu MegaKoszulki.pl

Dziś nietypowo bo mowa o męskiej odzieży. Koszulka z dobrym na drukiem to chyba jeden z uniwersalnych a zawsze cieszących oko prezentów. Koszulkę z dowolnym nadrukiem i na każdą okazję możemy znaleźć w sklepie MegaKoszulki.pl, wybór jest ogromny, a jak nie ma tego co chcemy to zawsze można stworzyć swój projekt.




Ja najbardziej obawiałam się o jakość koszulki. Bo wiadomo zamawiając przez internet nie możemy jej dotknąć, a po tym właśnie oceniamy jakość. Na szczęście koszulka okazała się świetna materiałowo, bawełniana. Fajnie leży i dopasowuje się do ciała.  Nadruk również spełnił moje oczekiwania. Nic się nie starło, wszystko ładnie się trzyma.
 Jeżeli chodzi o szycia i wykończenie również nie miałam zastrzeżeń. Skorzystałabym bez problemu ponownie z oferty sklepu, materiał super a i nadruk ok.


Plusy:
-dobra jakość,
-ładny nadruk,
-dobre wykończenie,
-ogromny wybór,
-szybka dostawa.

Minusy:
-brak.

Cena 39,90zł
Do kupienia TUTAJ

Polecam jako prezent na walentynki!

14 komentarzy:

  1. Fajna koszulka na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahh jest świetna! :D mega!:D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa koszulka. Ładnie się prezentuje ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka .Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ta koszulka ;) leży idealnie ;) I wog. swietny nadruk ;D
    Bardzo mi sie podoba, świetna jako prezent ;) Kupiłabym :)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah :D meeega ta koszulka ! :D
    poozdrawiam :d
    I ZAPRASZAM !
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, kupiłabym sobie taką :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, złudzenie, prawie jak kilo tapety u babek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna z ciekawym motywem! Teraz każdy pozazdrości takiego six packa :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.