Przeciwzmarszczkowy żel nawilżający Dr BELTER anti-wrinkle hydra gel

Czasami chcę wam coś napisać a później wylatuje mi z głowy. Ten przeciwzmarszczkowy żel używałam w wakacje ale dopiero dzisiaj upubliczniam wam moją opnie o nim. Marka Dr BELTER jest mało znana w Polsce jednak warto się z nią zaprzyjaźnić, mimo, że swoje produkty oferuje głównie salonom kosmetycznym i SPA. Ja miałam okazję testować tylko próbkę, więc jak to zwykle u mnie w tym przypadku bywa, recenzja będzie raczej krótka.


W składzie znajdują się: ekstrakt z alg, liposomy z kwasem hialuronowym, liposomowe peptydy mleczne, liposomowy kompleks multiwitaminowy, liposomowy D-panthenol, liposomowy Q10, proteiny jedwabiu.

Jak widać dość bogaty i ciekawy. Konsystencja jest jak nazwa mówi typowo żelowa o lekko żółtym zabarwieniu. Zapach jest słabo wyczuwalny, praktycznie go nie ma. Żel nakładałam na oczyszczona buzię i wchłaniał się niesamowicie szybko. Miałam wrażenie, że moja cera go dosłownie wsysa, wiem dziwnie brzmi ale wchłaniał się błyskawicznie, nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy.  Jego działanie nawilżające było widoczne od razu. Cara stawała się miękka, gładka i przyjemna w dotyku.


Oprócz nawilżenia jednak nie zauważyłam obiecanego przez producenta działania na zmarszczki. Nie posiadam tak owych ale żal powinien poprawić napięcie mojej skóry. Cóż, nie mogę go jednak z tego powodu skreślić, ponieważ to tylko próbka, może dłuższe stosowanie by mi to zapewniło.

Plusy:
-szybko się wchłania,
-żelowa konsystencja,
-nawilża,
-nie zostawia tłustego filmu.

Minusy:
-nie zauważyłam efektu ujędrnienia i napięcia skóry (ale to tylko próbka, może trzeba dłużej go stosować).


Komentarze

  1. Dobrze,że nawilża,niektóre nie dają efektu nawilżenia niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jeszcze nie potrzebuję takich kremów, ale świetna recenzja.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym produkcie i w ogóle o tej firmie, więc dobrze dowiedzieć się czegoś nowego :)
    bardzo możliwe, że po dłuższym stosowaniu mogłyby pojawić się pożądane efekty - często tak bywa z kosmetykami, a skoro jak piszesz ta firma znana jest raczej profesjonalnym salonom, to musi być dobre :)
    3maj się ciepło :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale może za jakieś 20 lat sie skusze na taki krem XDD
    Obserwujemy? :P
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałem nigdy nic tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja! Chyba się skuszę na to cudeńko jako prezent dla mamy pod choinkę... ;)

    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że nawilża :) może nie zauważyłaś efektu bo tak naprawdw w wieku 21 lat nie masz zmarszczeń? hmmm sama nie wiem .... ale moze rzeczywiscie trzeba dłuzej używać :)
    Kochana pooklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html bede mega wdzięczna!! :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie-marka zupełnie mi nie znana, ale jak kiedyś gdzieś na nią wpadnę to będę o tym produkcie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktu, ani marki. Szkoda, że nie zauważyłaś większych efektów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Good entry , thanks for stopping by my blog!!!now i follow you on google + i hope you follow me too!!!Happy Sunday !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko, ocenić produkt po tak małej objętości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego zawszę zwracam uwagę, że to tylko próbka i moja opinia nie jest pełna.

      Usuń
  13. Musze przetestować :D


    Zapraszam na nowy post :D Byłabym wdzięczna za obserwacje :D Odwdzięczę się :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu ! :D Ale mam nadzieję , że będę miała okazję go przetestować . Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.