Naturalna szminka i konturówka Felicea

 Dotychczas byłam wielką fanką naturalnych kosmetyków i takich staram się w większości używać, jednak jeżeli chodzi o kolorówkę byłam co do tego sceptycznie nastawiono. Miał na to wpływ również fakt, że stawiam jednak w większości na pielęgnację niż makijaż, tutaj jednak okazało się, że można to połączyć.


Zarówno szminka jak i konturówka przybyła do mnie od marki Felicea.
Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Jest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy.  W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.
Mój zestawik dotarł do mnie jakże minimalistycznie a zarazem elegancko zapakowany.

 Odcień szminki to nr 22 i idealnie do niej dobrana kredka z numerem 72, duet doskonały. Ich odcień chciałam wam przybliżyć dokładniej na ustach, jednak moje nie są doskonałe więc macie to co macie.




Jak już wspomniałam zarówno kredka jak i szminka są produktami naturalnymi. Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.


 Malowanie się tymi produktami jest stosunkowo łatwo, ponieważ dzięki zawartości oleju zarówno szminka jak i konturówka są bardzo miękkie. Myślałam, że może przez to będę się rozmazywać ale nic takiego jednak nie miało miejsca. Podobnie sceptycznie byłam nastawiona do koloru a jednak bardzo go polubiłam  Konturówka mi osobiście nie służy tylko do obrysowania konturu ale jako baza pod szminkę, która jest kolejnym krokiem. Szminka rozprowadza się bardzo bardzo delikatnie i jest dobrze napigmentowana. Nie roluje się, nie podkreśla też suchych skórek. Wręcz przeciwnie, sprawia, że usta stają się miękkie i odżywione. O smugach i grudkach możecie zapomnieć. Co do trwałości bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, usta malowane o 10 po 14 były nienaruszone, dopiero obiad wpłynął na nią niekorzystnie ale to i tak bardzo, bardzo dużo. Zwykle szybciej "zjadam" szminkę, a ta przynajmniej jest bezpieczniejsza bo naturalna. Jak widać marka Felicea połączyła makijaż z pielęgnacją!

Plusy:
-kosmetyki naturalne,
-dobrze napigmentowane,
-miękkie,
-działają pielęgnacyjnie na usta,
-nie rozmazuje się,
-bardzo trwała,
-nie zostawia grudek i smug.

Minusy:
-brak.

Cena: szminka 29zł, konturówka 19zł
Do kupienia TUTAJ



Komentarze

  1. Nigdy nie miałam żadnego naturalnego, kolorowego kosmetyku. Może pora to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy naturalny kosmetyk kolorowy i nie żałuję :D

      Usuń
  2. Nie używam takich naturalnych odcieni szminek, jakoś tak niewyraźnie wtedy wyglądam. :D Wolę coś intensywnego.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne Szminki felicea mają bardzo intensywną pigmentację, makijaż jest bardzo wyraźny i długo utrzymuje się na ustach (tylko kolor #24 jest delikatny). Zapraszam do sklepu http://felicea.pl/kategoria/wszystkie-produkty/naturalna-szminka-do-ust

      Usuń
  3. Świetny kolorek i bardzo lubię naturalność :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! Z chęcią sama bym przetestowała te produkty m


    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. oo zaraz popatrzę co w tym sklepie jest ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, dobry skład.... żadnych wad:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajnie wygląda na ustach :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. O tych kosmetykach ostatnio dużo dobrego słyszałam i czytałam ale nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek
    ja ostatnio poluję za matowymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ładnie się komponują. Ja też raczej stawiam na pielęgnację niż makijaż ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor, ale niestety w takich odcieniach wyglądam bardzo niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor pomadki, zachęca do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kosmetyki. Fajny kolorek.
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, wow i love your blog it's so lovely, I followed you! Hope you will follow back :) Have a nice day :D


    http://www.simsaddiction.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Nie widziałam jeszcze takich produktów, myślę, że idealnie sprawdzą się u mnie:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna szminka i konturówka ;)

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kolor szminki pasuje do Ciebie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta konturówka mnie ciekawi :)
    Obserwujemy?

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za takimi kolorami na ustach. U innych kobiet wydaje mi sie sliczny, ale jak ja sie pomaluje to mam wrazenie ze wygladam jak pajacyk.. ;< swietny post napewno przydatny duzo dziewczynom ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor, choć bardziej w stylu mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny ma kolorek :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się odcień tej pomadki! I taka trwałość za tą cene... zachęcające!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolory! :) Nie kojarzę tej firmy, trzeba coś poczytać na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kolor!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post!!!Thanks for your visit,!!!Merry Christmas!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor szminki jest bardzo ładny! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://janickaajestemm.blogspot.com/
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy kolor mi by pasował, ale Twoja pozytywna opinia zachęca do zapoznania się z asortymentem tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna pomadka.

    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.