Krem do ciała BIOLINE sweet almond body lotion

Zbliża się gwiazdka i warto pomyśleć o prezentach. Wielu z nas nadal nie ma pomysłu, dlatego dla bezpieczeństwa lepiej postawić na coś sprawdzonego, co zawsze cieszy, nie tylko kobiety ale i mężczyzn. Kosmetyk to uniwersalny prezent i nie trzeba obawiać się, że nie trafimy w czyjś gust. Ja chciałabym wam zaproponować zakupy kosmetyków marki BIOLINE. Dlaczego? Bo w tym przypadku nie kupujecie tylko kosmetyku bo jak zapewnia producent ich kosmetyki:  To fascynująca podróż, wielka przygoda i droga do naturalnego piękna. Do świata bez chemii, syntetycznych składników i doświadczeń na zwierzętach. Do świata, w którym zegar biologiczny zwalnia. Twoja skóra wygląda młodziej, a włosy odzyskują blask. To podróź w czasie. Pokonaj ją z nami i odkryj moc naturalnych kosmetyków marki Bioline.



 Ja ze swojej strony chce wam pokazać kosmetyk jak najbardziej uniwersalny jako prezent czyli balsam do ciała BIOLINE. Ten to słodki migdał jednak w zapachu przypomina mi gumę do żucia ale dla mnie ten zapach jest i tak bardzo ładny. Ma typowy żółty kolor a konsystencja wydaje się dość gęsta jednak bardzo dobrze się rozprowadza i równie szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym tłustego filmu. Jeżeli chodzi o wydajność to nie zauważyłam, żeby go jakoś bardzo szybko ubywało.

 Balsam ma bardzo bogaty skład: alatonina, olejek ze słodkich migdałów i rokitnika oraz witaminy A i E oraz kwas omega 6 i 9.  Takie zestawienie daje nam zaskakujące efekty. Mój wcześniejszy balsam był średnikiem dlatego już po pierwszym użyciu tego byłam pozytywnie zaskoczona. Moja skóra od razu zrobiła się miękka i delikatna w dotyku. Systematyczna aplikacja zapewniła mi długotrwałe nawilżenie mimo tego, że moja skóra jest bardzo sucha. Oprócz tego skóra odzyskała dawny zdrowy wygląd, stała się nieco jędrniejsza. Jestem z niego bardzo zadowolona, a dodatkowo zapach działa bardzo pozytywnie na moje zmysły.

Całość zamknięta jest w dość eleganckiej buteleczce. Niestety nie daje ona możliwości kontrolowania stanu kosmetyku ale za to posiada pompkę. Ta z kolei nie tylko ułatwia aplikację ale zapewnia też higieniczne użycie. Dzięki niej żadne zanieczyszczenia nie mają szansy dostać się do środka i produkt można używać aż 9 miesięcy po jego otwarciu.

Plusy:
-kosmetyk naturalny,
-długotrwałe nawilżenie,
-skóra miękka i gładka w dotyku,
-cudowny zapach,
-gęsta a zarazem lekka konsystencja,
-nie pozostawia tłustego filmu,
-bogaty skład,
-zdrowy wygląd skóry,
-poprawa jędrności,
-szybko się wchłania,
-wydajny,
-pompka.

Minusy:
-nie ma możliwości kontrolowania jego stanu.

Cena 69,99zł

Do kupienia TUTAJ



Komentarze

  1. 70 zł za balsam to trochę dużo. Ale w sumie warto zainwestować. Dla mnie minusem byłby zapach gdyż migdały mnie wręcz duszą swym zapachem.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena trochę zniechęca do zakupu, ale skoro ma tyle plusów to może rzeczywiście warto się na niego zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaję się, że produkt coś fajny, szczególnie, że tyle ma zalet, ale cena-tani nie jest, ale może warto kupić jeden kosmetyk, a dobry. Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zajrzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://blogjuliettawelcome.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo dużo zalet, ale racja cena dość wysoka ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, wy, kobiety, musicie wydawać prawdziwą fortunę na te kosmetyki...Masakra!

    http://solvrz.blogspot.com/2015/12/puste-gadki_6.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka wyglada rewelacyjnie,zapach idealny natomiast jedynym minusem jest cena. Chodź przyznam,że czasami lepiej zainwestować w jeden dobry produkt,a niżeli 10,które i tak nie dają rezultatów. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda mi aż 70 złoty na balsam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być dobry ale cena trochę taka niedostępna na każdą kieszeń :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coucou,

    Amazing ! :D

    Sarah, www.sarahmodeee.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę drogi, choć wydaje się bardzo interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No widać, że produkt się ceni, ale jest naturalny :) myślę, że fajnie taki wyprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie widzimy ilości zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się nieźle i z tego co piszesz nie ma wad. Na pewno fajnie będzie wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, ta firma to dla mnie nowość :) ! Ale na prawdę mnie zaciekawiła, lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze takiego nie miałam ale z pewnością sobie go kupię:) zapraszam do mnie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze takiego nie miałam ale z pewnością sobie go kupię:) zapraszam do mnie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, jaki długi skład! Nie wiem, czy dałabym tyle pieniędzy za balsam do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie za drogi . Mimo wszystko na tyle plusów to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny zapach mnie najbardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne opakowanie, ciekawi mnie jego zapach :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy ten balsam i lubię pompki w tego typu kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogłabym powiedzieć że ma same plusy, ale ta cena... czasem warto jest zainwestować trochę, by mieć coś lepszego, ale 70 zł za balsam to nie na mój portfel, kiedy po 10 zł mogę kupić coś dobrego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Producent umie zachęcić. :D
    Co do samego produktu - 70 zł za sam balsam? Jeszcze na prezent? Ja wolałabym kupić zestaw kosmetyków, a skoro tutaj sam balsam tyle kosztuje, to cały zestaw raczej nie jest na moją kieszeń, jeszcze nie teraz. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny skład no i w zapachu pewnie bym się zakochała
    same plusy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.