poniedziałek, 16 listopada 2015

Beautifulhalo - prosze o kliknięcia

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z małym przeglądem ubrań ze sklepu Beautifulhalo. Mam nadzieję, że coś wam wpadnie w oko i oczywiście proszę o kliki!

Zaczynam od czegoś na chłodniejsze dni. Modne w tym kolorze bordo, klasyczna skóra i szarość którą ja osobiście uwielbiam.


                    KLIK                                            KLIK                                            KLIK



Kimona - długo się im opierałam ale pierwszy wzór wpadł mi bardzo, bardzo w oko. Kolejna propozycja to coś dla fanek frędzli.


                    KLIK                                            KLIK                                            KLIK


Klasycznej czerni nigdy nie za wiele. Nawet ja, przeciwniczka tego koloru znajdę w swojej szafie kilka takich propozycji dosłownie na każdą okazję.


                    KLIK                                            KLIK                                            KLIK

Na koniec zostawiłam moją ulubioną część sukienki!


          KLIK                                            KLIK                                            KLIK


Bardzo proszę klikajcie!

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

16 komentarzy:

  1. Poklikane :) Zapraszam do klikania u mnie w baner reklamowy u góry strony :)
    To pierwsze kimono mi też się podoba :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, bardzo szczerze kliknięte, dziękuję i już się rewanżuje :)

      Usuń
  2. Kochana oczywiście pomagam - wszystko poklikałam :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry .ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki
    ten top z siateczką mam ale z innego sklpeu,zamówiłam za duży :)
    kliknełam we wszytskie linki
    jak byś mogła, kliknij u mnie w poście "na niepogodę i na chłodek - z kurtką zieloną

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: Makeup Geek Eyeshadow Swatches & Review

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam we wszystko :*

    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza linijka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne propozycje, poklikałam,
    Mam prośbę, klikniesz też u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.