Szampon chroniący kolor Schauma Lśniący kolor

Włosy farbuje już dawno ale od niedawna je rozjaśniam przez co są jeszcze bardziej zniszczone. Zawsze używałam szamponów do włosów zniszczonych jednak ostatnio zaczęłam kombinować, żeby móc uchronić kolor. Właśnie ze względu na zniszczenia bardzo rzadko pozwalam sobie go używać solo, raczej kombinuje pół na pół.


 Zaczynając od jego właściwości, posiada biały kolor i jest dość gęsty. Bardzo dobrze się pieni co sprawia również, że jest bardziej wydajny ale i dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Zapach jest dość intensywny ale przyjemny.   Zawiera formułę z systemem Lśniące Refleksy i filtrem UV a wiec wszystko to czego potrzebuję. Przeraziły mnie jednak pielęgnujące proteiny, ponieważ jakiś czas temu przeproteinowałam swoje włosy i powstało z nich istne siano. Aczkolwiek włosy po tym szamponie nie były złe, choć oczywiście nałożyłam odżywkę.  Dobrze się rozczesywały, były domyte. Niestety jakoś nie zauważyłam żeby spełniały swoje główne zadanie czyli chroniły kolor. Mam wrażenie, że wypłukuje się tak samo szybko jak zawsze. Jakiś super lśniących włosów tez nie zauważyłam.

Uważam, że to dobry szampon do mycia włosów ale nic więcej, ponieważ nie chroni koloru ani nie daje efektu lśniących włosów. Dodatkowo ma strasznie chemiczny skład, dlatego nie zdecyduję się na niego ponownie.

Plusy:
-dobrze się pieni,
-wydajny,
-dobre właściwości myjące,
-włosy dobrze się rozczesują.

Minusy:
-brak ochrony koloru,
-brak efektu lśniących włosów.

Cena ok 7zł

Komentarze

  1. Ja jestem wierna szamponom bez SLS i SLES. Bywa, że używam szamponów dla dzieci;D

    W każdym razie ciekawa recenzja;>

    Ja już zaobserwowałam i miałam dać znać, także wspominam o tym;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego szamponu nigdy ne miałam a farbowałam kiedyś włosy. Bardzo lubię szampon Shauma taki różowy (do włosów przetłuszczających się i suchych na końcach), pomimo że ma również chemiczny skład i tak chętnie po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ne farbuje włosów w ogóle, ale lubie shaume :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała lata nie miałam niczego z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam go kiedys lacznie z odzywka ale mnie jakos nie zachwycil ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! I love Schauma shampoos :)

    I'm following you on GFC and Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie przepadam za szamponami shauma.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię szamponów z Schaumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super, ciągle mam go pod ręką jeżeli chodzi o kąpiel!
    B.fajny blog, liczę na więcej!
    Może obserwujemy? :)
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam wariant do przetłuszczających się włosów, jeden wielki bubel. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już styczność z tym szamponem, rzadko po niego sięgam ale ogólnie nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie farbuję włosów, więc nie korzystałam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię szamponów z Schaumy :(
    fashion--twins.blogspot.com
    Zapraszamy do nas :)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy go nie używałam, ale wolę szampon z serii na grube i puszyste włosy :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html klikniesz w link z postu?

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również ten szampon się nie sprawdził ;/
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ten szampon nie sprawdziłby się na pewno. ; ) moje włosy tolerują jedynie łagodne szampony. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też niedawno rozjaśniałam włosy i szukam jakiegoś idealnego szamponu/odżywki, który utrzyma mi kolor i trochę naprawi stan moich włosów. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka razy szampon tej marki i zazwyczaj było OK.

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks great!
    Kisses from Spain!

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    NEW CARDIGAN AND BAG!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś go używałam, ale szybko musiałam go zmienić.

    pozdrawiam :))
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa recenzja, ale ma takie minusy że
    na pewno po niego nie sięgnę, a farbuje włosy już
    od trzech lat i mój szampon jak na razie mi pomaga ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie używałam więc się nie wypowiem :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomimo tego iż nie mam włosów farbowanych to często używam szamponów takiego typu. I choć może nie jest to wskazane moje włosy bardzo to lubią. Schauma to fajna firma, ale szczerze mówiąc - z obserwacji włosów mamy - lepiej na tak narażane włsy kupować kosmetyki droższe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś nie przepadam za szamponami z tej firmy :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/lazy-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  26. na moich włosach Schauma się w ogóle nie sprawdza, zawsze mam wrażenie, że są niedomyte. i dodatkowo strasznie się puszą, co przy mojej grubości, wygląda wyjątkowo fatalnie. ;/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. znam ale nie używam :)
    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem chciałabym użyć takowych olejków, ale moja wrażliwa skóra mi na to nie pozwala :-)

    Blog z sesjami foto i charakteryzacjami :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/make-up-characterisation-tutorial.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.