CD Nawilżający żel pod prysznic Lilia Wodna

Kolejny produkt od CD-Kosmetyki o zapachy lili wodnej, tutaj zapach jest jednak zupełnie inny. Tam delikatny i odświeżający tutaj bardziej roślinny. Ja jednak już dawno nauczyłam się, że z reguły dobre kosmetyki nie pachną ładnie, tym bardziej że kosmetyki marki CD są bliskie naturze i świadomie pomijają kontrowersyjne składniki co jest absolutnym plusem.



 Żel pod prysznic jest praktycznie bezbarwny z lekką domieszką fioletu, nawiązuje w ten sposób do lili wodnej. Konsystencja jest gęsta jednak produkt pieni się przeciętnie, przez co potrzeba nieco większej ilości a to z kolei powoduje jego mniejsza wydajność. Żel posiada bardzo dobre właściwości myjące, dobrze odświeża pozostawiając czystą i świeżą skórę. Nie zauważyłam jednak nawilżenia i odżywienia, jednak przy mojej bardzo suchej skórze bardzo trudno o to i nawet niewiele balsamów sobie z tym radzi. Uważam jednak, że żel ma myć a balsam nawilżać i w tej kwestii żel sprawuje się wyśmienicie. Oprócz tego żel jest bardzo delikatny dla skóry wrażliwej, zawiera naturalne pH, dzięki czemu nie uczula i nie podrażnia.


 Całość znajduje się w przezroczystej plastikowej buteleczce, dzięki czemu na bieżąco możemy kontrolować stan zawartości kosmetyku. Nakrętka jest równie wygodna, nie wyślizguje się, można go spokojnie użyć.


 Plusy:
-kosmetyk bliski naturze,
-zapach,
-gęsta konsystencja,
-dobre właściwość myjące i oczyszczające,
-odświeża,
-przyjemny dla skóry,
-posiada naturalne pH skóry,
-wygodna butelka.

Minusy:
-nie nawilża i nie odżywia,
-mało wydajny.

Cena ok 13zł

Do kupienia TUTAJ

Komentarze

  1. Miałam ich kilka produktów i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze ani jednego ich produktu, ale nie ukrywam, że jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie posiadam żadnych produktów tej firmy ,ale chyba się na jakieś w końcu skuszę :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Twojej recenzji wydaje mi się, że warto go mieć :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy żadnego z tych produktów, ale fajnie się zapowiada :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ale możliwe ze wyprubuje :)
    Super przedstawienie tego produktu!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieje ze wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale chętnie spróbuję :)

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także nie znam tej marki ale widzę że trzeba się jej przyjrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O marce nie słyszałam, ale bardzo mnie zaciekawiła i myśle że przyjże jej się z bliska :D
    Zapraszam http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Będę zaglądała częściej :) Zapraszam do mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie http://madimartula.blogspot.com/2015/09/konkursu-ja-i-moje-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana przepraszam,że znów Cię o to proszę,ale były źle podlinkowane rzeczy,dlatego jeżeli znajdziesz trochę czasu,to bardzo proszę Cię o poklikanie w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ten zapach, chyba przetestuję :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie, moja skóra ma bardzo duże wymagania a z tego co piszesz nie spełnia zapewnień, więc raczej nie znajdzie się w mojej łazience :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.