Bump eRaiser Triple Action Lotion


Pewnie wielu z was taka nazwa nic nie mówi, a więc tłumaczę. Bump eRaiser Triple Action Lotion to balsam 3 w jednym na wrastające woski oraz spowolnienie ich wzrostu.


 Z wrastającymi włoskami nie mam problemu ale owszem czasem zdążają mi się podrażniania, zaczerwienienia a do tego moje włoski są naprawdę mocne więc osłabienie jest im ja najbardziej potrzebne. Zaczynając od zapachu to troszkę apteczny ale słabo wyczuwalny. Konsystencja natomiast dość gęsta a barwa biała.  Producent zaleca stosować go 2 razy dziennie przez 2 tygodnie a później raz dziennie. Przyznam się szczerze że u mnie różnie to było, czasami raz dziennie a czasami w ogóle o nim zapomniałam. Balsam dość szybko się wchłania więc nie było problemu z tłustym filmem czy pobrudzeniem ubrań. Aplikacja jednak nie była dość łatwa. Ewidentnym ale jedynym minusem było opakowanie. Nakrętka typu klik zwykle bardzo dobrze się sprawdza i jest higieniczna. Ta butelka wykonana jest jednak z bardzo twardego plastiku. Nie można go ,,nacisnąć”, nie ma szans go wgiąć przez co balsam bardzo ciężko wychodzi z butelki. Muszę się go naprawdę naściskać, a jak już się uda to wyciska się zbyt dużo.



Efekt mile mnie zaskoczył. Mimo, że producent zaleca 12 godzinną przerwę w aplikacji balsamu po depilacji ja tego nie stosowałam i nic złego się nie wydarzyło. Od czasu jego używaniu w ogóle nie mam problemu z zaczerwienieniami i podrażnieniami. Skóra stała się bardzo miła i delikatna w dotyku, bardziej nawilżona. Włoski zostały zdecydowanie bardziej osłabione, stały się takie delikatne i jaśniejsze.  Jest w tej kwestii dużo, dużo lepiej. A wiadomo takie włoski jest tez łatwiej usunąć. Znacznie wolniej teraz rosną, wcześniej już następnego dnia czułam na nogach odrastające włoski. Teraz ich wzrost jest znacznie wolniejszy a że włoski nie są już tak mocne po prostu nie kują. Wszystkie obietnice producenta sprawdziły się, co w obecnych czasach jest prawdziwą rzadkością. Myślę, że równie dobrze poradziłby sobie z wrastającymi włoskami a ja pewnie uzyskałabym jeszcze lepszy efekt gdybym aplikowała go systematycznie. Nie potrafię jeszcze ocenić jak długo taki efekt się utrzyma ale jestem bardzo zadowolona z obecnego efektu. Produkt polecam każdej kobiecie, znacznie ułatwia życie.


 Plusy:
-zmniejsza dyskomfort golenia,
-łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia,
-spowalnia wzrost włosków,
-znacznie je osłabia,
-ułatwia ich usuwanie,
-zostawia delikatną i nawilżoną skórę,
-szybko się wchłania.

Minusy:
-opakowanie.

Cena 68 zł

Do kupienia TUTAJ


Komentarze

  1. Z nieba mi spadłaś z tą recenzją. Muszę zapamiętać nazwę tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym balsamie, tym bardziej nie
    używałam go ;) twoje recenzja jest świetna, wydaje się
    być bardzo ciekawy, jednak cena jest dla mnie
    wielkim minusem :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam produkt tej firmy, tyle że w sprayu i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam takiego problemu. :) Dodałabym jeszcze jeden minus - cena :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie opisany :) Dużo plusów ma widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam coś, ale osobiście nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam problemu z wrastającymi włoskami, a dla samego spowolnienia szkoda by mi było wydać 70 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta praca ma tylko ten jeden plus- obserwacja ludzi :p
    co do produktu brzmi bardzo ciekawie, tym bardziej, że podrażnienia to naprawdę kłopotliwa sprawa, szczególnie w lecie. ale cena trochę odstrasza :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, nigdy nie potrzebowałam tego typu produktów
    wpadnij na nowy post i zrób klik w "KLIK" jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować :)

    zapraszam do siebie na nowy post
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja chętnie przetestowałabym go właśnie pod kątem wrastania włosków

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam, ale wydaje sie byc fajnym produktem :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz to widzę i o tym słyszę, ale chyba się skuszę
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę go pierwszy raz, cena troszkę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że taka wysoka cena, ale i tak chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu i raczej przez cenę szybko go nie poznam bliżej a szkoda bo bardzo mnie zaiteresował.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co widzę, to bardzo przydatny produkt :)
    Nieraz mam tak że moje nogi wyglądają jak po pogryzieniu małych muszek owocówek, co nie wygląda za ładnie także chyba sprawię sobie ten produkt :D

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie wiedzialam, ze takie specyfiki istnieja- swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa recenzja :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)
    http://betilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.