BIO-Olejek do ciała Kneipp


Produkt, który w  pierwszej chwili w zasadzie najbardziej mnie zdziwił, bowiem uważałam go za zbędnego dla mnie, bowiem blizn i rozstępów nie posiadam, doczytałam jednak dalej i sucha skórę to już i owszem. Ale od początku. BIO-Olejek do ciała Kneipp to połączenie olejku grejpfrutowego który pobudza przemianę materii skóry tym samym przyśpiesza jej odnowę oraz oleju z kokosza barwarskiego i oliwy z oliwek, które chronią skórę przed utratą wilgoci i nadają jej gładkość.



Olejek ma bardzo jasny, lekko żółty kolor. Zapachem przypomina mi dzieciństwo, typowy aromat do ciast, jeżeli ktoś jeszcze je pamięta. Bardzo przyjemny, mi aż chce się jeść. Aplikacja jest banalnie prosta, już kilka kropel wystarczy żeby wysmarować i wmasować w całe ciało. Jak na olejek wchłania się dość szybo a zapach utrzymuje się jeszcze długo po użyciu. Rozstępów jak mówiłam nie mam, co do blizn jedną na udzie, jak rok temu udrapnął mnie pies. W nią nieco intensywniej wmasowywałam olejek i doczekałam się efektów. Blizna w znacznej mierze się rozjaśniła, jest zdecydowanie mniej widoczna, myślę że jak dłużej go poużywam to blizna zniknie całkowicie.




Stan mojej skóry zdecydowanie uległ poprawie. Nie spodziewałam się aż takiego nawilżenia, a raczej jej naprawy. Stała się jakby nowa. Delikatna i miękka w dotyku, aksamitnie miękka. Efekt ten utrzymuje się nawet przez kilka dni. Zapewne stała się bardziej elastyczna i napięta, bardziej ujędrniona. Dla suchej skóry jest wręcz idealny, ładnie ją regeneruje i znacznie poprawia jej wygląd. Moja skóra wreszcie nabrała promiennego wyglądu i kolorytu. Do tego olejek jest szalenie wydajny!
Plusy:
-100% naturalnych olejków,
-odżywia,
-regeneruje,
-nawilża,
-pozostawia skórę miękką, delikatną i aksamitnie miękką,
-ujędrnia,
-napina,
-szybko się wchłania,
-poprawia wygląd skóry,
-cudowny zapach,
-wydajny.

Minusy:
-brak.

Do kupienia TUTAJ

Komentarze

  1. Lubię zapachy tych olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i jestem zadowolona :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wypróbuję
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/funny-case_10.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na niego ochotę po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie olejki :) sama mam kilka ale z innych firm:)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za to ja mam tyłek cały w rozstępach, w ogóle strasznie nie trawię mojej skóry, szczególnie na udach, jest mało napięta i w ogóle blee, więc narobiłaś mi na niego ochoty, kupię na pewno! Tylko czy ja jestem ślepa? Nie widzę na stronie żadnego przycisku w stylu 'Kup Teraz'. : (
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie ich produkty można kupić tutaj http://kneipp.istore.pl/
      ale akurat tego olejku nie mogę znaleźć, z tego co wiem można go kupić w Hebe

      Usuń
  8. Ciekawy, dobrze zrecenzowany produkt :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam w ostatnim czasie olejku do ciała, może się skuszę. :)

    Zapraszam do siebie:
    http://klavdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam kiedyś tego olejku i byłam bardzo zadowolona :)
    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olejki do ciala, ale tego nie używałam jeszcze :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic tylko kupowac :) Zostalam przekonana :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zachęciły te produkty ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.