Szampon regenerujący intense repair Nivea Do włosów suchych lub zniszczonych + płynna keratyna


Jeżeli chodzi o drogeryjne szampony to moja ulubiona marką jest zdecydowanie Nivea. Sięgam po nią dość często, kiedy muszę kupić szampon na szybko (wiadomo przesyłka trwa kilka dni) i wiem że będę zadowolona.



Tym razem wybór padł na szampon regenerujący intense repair, który posiada pielęgnacyjną formułę z naturalnymi olejkami i proteinami. Zapach jak na markę Nivea, delikatny i przyjemny dla nosa. Kolejnym charakterystyczny plusem jest to, że szampon bardzo dobrze się pieni przez co jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy żeby umyć moje półdługie włosy.  Po umyciu włosy są przede wszystkim bardzo dobrze oczyszczone. Przede wszystkim miękki w dotyku. Jednak jakiegoś bardzo wielkiego odżywienia i naprawy nie zauważyłam, jednak nie jest to zadanie szamponu a odżywki. Więc jak na szampon przystało, w odpowiedni sposób je on nawilża i sprawia że łatwiej się rozczesują. Nie powoduje ich przesuszenia, przez co nie mamy ,,siana na głowie”. Całość znajduje się w plastikowej butelce z wygodną nakrętką. Mimo wszystko ponownie skusze się na tą markę, ponieważ jest to dla mnie jeden z najlepszych szamponów dostępnych w drogerii.
Plusy:
-ładny zapach,
-dobrze się pieni,
-wydajny,
-dobrze oczyszcza,
-nawilża,
-delikatnie odżywia,
-włosy łatwiej się rozczesują.

Minusy:
-nie zauważyłam regeneracji.

Cena ok. 10zł

Komentarze

  1. Używam go teraz i też nie zauważam regeneracji :<
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale bardzo bardzo krótko, więc nie mogę się określić na jego temat.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam moze z dwa razy, wiec ciezko mi wyrazic opinie o nim ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś regularnie używałam produkty do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to bardzo fajny szampon. Również często go kupuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanka tej marki jesli chodzi o antyperspiranty w kulce, ale jesli chodzi o szampony i odzywki to moim zdaniem sa na plus. Moja mama uzywala ten szampon i nie spelnil on oczekiwan co do regeneracji, ale z odzywka przy dluzszym uzywaniu daja rade oslabionym wlosom.

    OdpowiedzUsuń
  7. super że sie u Ciebie tak dobrze sprawdzał aktualnie moja siostra używa szamponu z tej marki "nivea diamond touch" czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam, ale jakoś się u mnie nie sprawdził :/
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.