niedziela, 14 czerwca 2015

Wszystko o kremach


Krem- niezbędnik w pielęgnacji cery każdej kobiety.  Na dzień nawilża i odżywia, chroni przed słońcem i wiatrem. Na noc pomaga w jej regeneracji. Co ciekawe kremy na dzień to emulsje typu olej w wodzie, na noc natomiast woda w oleju.


Kiedy stosować
Kremy powinno dobierać się do rodzaju i stanu cery, informacja typu 35+ jest tylko wskazówką. Kremy przeciwzmarszczkowe powinno stosować się już  od 20 roku życia. Nie należy się martwić, że przesadzimy, ponieważ skora i tak pobierze sobie tylko te składniki, które są jej potrzebne. 

Krem nawilżająco-ujędrniający Clochee

 


Ilość
Na twarz powinno nakładać się ilość kremu zbliżoną do wielkości orzeszka laskowego, aczkolwiek zależy to od jego skoncentrowania. Nieco więcej potrzeba, żeby nakremować szyję. Pod oczy natomiast wystarczy tylko odrobinka.

MADARA - Krem głęboko nawilżający do cery suchej i bardzo suchejhttp://www.bio-lifestyle.pl/images/MATIQUE/MADARA/PIELEGNACJA_TWARZY/Krem_gleboko_nawilzajacy_do_cery_suchej_i_bardzo_suchej.jpg




Czy krem BB wymaga kremu?
Nie, ponieważ krem BB to krem na dzień, który nawilża i dodatkowo wyrównuje koloryt skóry. Zapewnia więc odpowiednie nawilżenie. Ja osobiście posiadam bardzo suchą skórę, przez co mimo wszystko przed nałożeniem kremu BB nakładam cienką warstwę kremu.

SO BIO - Organiczny Krem/Podkład BB 5 w 1

 http://www.bio-lifestyle.pl/images/MATIQUE/SO_BIO/MAKIJAZ/Krem_BB.jpg


Zmiana
Zaleca się zmianę kremu po 2-3 opakowaniach i zmienić na inny o odmiennym składzie. Zbyt częste zmiany mogą prowadzić do reakcji alergicznych powstałych w wyniku mieszania się aktywnych składników.

Mój krem nr 3 Fitomed



Przechowywanie
Kremy nie lubią jasnych miejsc, przez to najlepsze są szuflady. Nie lubią też wysokich temperatur optymalna to od 10 do 15 stopni. Chroń  je też przed wilgocią, przez to łazienka nie jest najlepszym miejscem.

Jovees - Krem z 24 karatowym złotem
http://www.bio-lifestyle.pl/images/BOMBAY_BAZAR/JOVEES/Jovees_-_24-karatowe_zloto_dla_skory_100GM.JPG


Emulsja
Najlepiej nadaje się do cery trądzikowej i wrażliwej. Lekka konsystencja zapobiega zatykaniu się porów i nie podrażnia.

Olejek
Najnowszy trend w pielęgnacji cery. Nie tylko nawilża ale odmładza. Nakłada się go na noc na czystą skórę.

Born to Bio - Suchy olejek upiększający

http://www.bio-lifestyle.pl/images/BIO-BEAUTY/BORN_TO_BIO/Born_to_Bio_Suchy_olejek_upiekszajacy_naturalne_kosmetyki.jpg


Serum
Ma lekką konsystencję, ale wysokie stężenie składników aktywnych. Szybko się wchłania i intensywnie regeneruje

 
 

Krem-maska
To bogaty i silny kosmetyk, najlepiej sprawia się do regeneracji skóry dojrzałej. Stosuje się go na noc.

KAÉ - Maseczka-krem nawilżająca

 http://www.bio-lifestyle.pl/images/FIRMED/KAE_COSMETIQUES/cream-mask.jpg

11 komentarzy:

  1. Przydatny wpis :) Moja cera akurat lubi różnorodność kremów więc zmieniam je częściej, ale zawsze przed nałożeniem dokładnie szoruję buźkę.
    Olejków nadal nie sprawdziłam, ale w końcu i je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis ; )
    Niestety jeżeli chodzi o przechowywanie pielęgnacji zauważyłam, że u większości znajomych kremy leżą przy parapecie z dostępem na światła i wilgoci .

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie kremy to chyba bym nie przeżyła :D
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o, bardzo przydatny wpis dla kogoś takiego jak ja, kto w ogóle się nie zna na kosmetykach. ;) olejek do twarzy mam, ale jeszcze nie zaczęłam go stosować, jakoś tak nie mogę się przełamać. jednak krem to krem. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety żadnego produktu z tego miałam i moja skóra na razie ich nie potrzebuje.
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny pos, żadnego z nich nie miałam, ale dowiedziałam się znów coś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra recenzja, lecz tych kosmetykow wogole nie znam oprocz kremu BB. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post, pelen nowinek, nie znam tych produktow ale brzmia zachecajaco :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie posty ! brawo Joasia poprosze o wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że powinnam już mocno rozglądać się za kremami przeciwzmarszczkowymi :) właściwie to wiek ok 20 lat jest ku temu doskonały, bo mamy zapobiegać, kremem przecież problemu już nie wyleczymy :) ja też zwykle przed kremem bb daję krem, ale suchej skóry nie mam :P to raczej taki nawyk :)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.