Paloma Body SPA Macadamia masło do ciała wygładzająco-nawilżające

Do zakupu tego masła zachęciła mnie okazyjna cena i zapach. Lubię takie zapachy tutaj jednak się nie sprawdził. Zapach to jest to co najbardziej mi tutaj przeszkadza. Jest tak intensywny, że aż mdły, utrzymuje się bardzo długo na skórze, a później wszystko nim pachnie, pościel itd. Co za dużo to nie zdrowo, zapach po prostu przeszkadza i drażni. Jest to jeden z powodów przez który zaczęłam je aplikować jedynie na nogi.


 


Konsystencja jest bardzo zwarta, gęsta. Do jego aplikacji potrzebne są obie dłonie, żeby je wmasować. Jednak zbyt gruba warstwa powoduje jego rolowanie. Tym samym nie ma problemu z jakimś jego wchłonięciem, mam wrażenie, że ono w ogóle się nie wchłania a to konsystencji zawdzięczamy to, że się nie klei. W składzie jednak znajdziemy parafinę, i to ona powoduje iż mamy uczucie nawilżania o gładkości. Realnego odżywienia i nawilżenia jednak nie posiada. Jeżeli chcemy uzyskać tymczasowy efekt nawilżenia i gładkości, możemy go użyć jednak na dłużej zapewne się nie sprawdzi. Nie kupie ponownie.




 Plusy:
-daje uczucie gładkości, miękkości,
-nie klei się.

Minusy:
-drażniący zapach który utrzymuje się bardzo długo,
-parafina w składzie,
-nie powoduje realnego nawilżenia i odżywienia,
-zbyt gęsta konsystencja,
-roluje się.

Cena ok. 12zł

Komentarze

  1. Również miałam to masło i nie polecam ;/
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty tej firmy ;-) miałam ich peeling i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej firmy peeling do dłoni i był super. Szkoda, że to masło się nie sprawdziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczegółowa recenzja. Widzę że masło ma więcej minusów niż plusów. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy.
    U mnie nowy post zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie; co za dużo to nie zdrowo. Lubię jak coś ładnie pachnie i trzyma się nawet dobrze, ale żeby potem wszystko tak pachniało to jestem zdecydowanie na nie!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdziło. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam !! :D
    ikbenmagdabfl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drażniący zapach może nieźle wkurzać. sama używam teraz balsamu do ciała o takiej woni...

    OdpowiedzUsuń
  9. dla samego zapachu bym się skusiła, więc skoro piszesz ( a i w komentarzach pojawiają się też takie głosy), że on akurat jest wybitnie za mocny, to jednak zrezygnuję z zakupu. też nie lubię jak coś zbyt intensywnie pachnie. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.