czwartek, 14 maja 2015

Współpraca z DressLink - prośba o kliknięcia

Dzisiaj przychodzę do was z prośbą. Mianowicie jestem na etapie nawiązywania współpracy ze sklepem DressLink. Chciałabym przedstawić wam ofertę sklepu i prosić żebyście poklikali w linki, to dla mnie bardzo ważne. Mogę się zrewanżować lub odwdzięczyć w jakiś inny sposób :)




Torebka <klik>

Zegarek <klik>



Kombinezon <klik>

http://www.dresslink.com/?utm_source=forum&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia203

Po te i inne rzeczy zapraszam do sklepu DressLink
Będę wdzięczna jak poklikacie

33 komentarze:

  1. Ta biała sukienka jest wprost przepiękna! Gdybym widziała ją wcześniej to bym kupiła na swoje weselne poprawiny :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga poklikalam i bardzo spodobala mi sie ta pierwsza biala sukienka i ta czarna, naszyjnik jest oblednie piekny. Kombinezon tez jest super plus zegarek.
    Bardzo fajny butik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy, oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) klikam oczywiście ;)trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to poklikane <3 Super rzeczy mają, tez z nimi współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka przesłodka!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie linki kliknięte, powodzenia we współpracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane kochana :) Niebawem będziesz mogła mi się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na telefonie to dużo trudniej poklikac ale weszlam w 3 linki :) powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane, sukienka w kwiaty świetna <3
    zapraszam do siebie :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obejrzałam wszystkie rzeczy, które zaproponowałaś, są ładne i przy tym atrakcyjne cenowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam ;)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam <3<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kombinezon genialny, klikniete oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam:)
    Mój nowy adres bloga http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka pokazałaś a ten zegarek - bajka!
    Wyklikałam wszystko. Piękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się jedynie ten naszyjnik ;p
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/jimmy-choo-perfume.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam wszystko kilkanaście razy!
    Powodzenia :)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane!

    Obserwuje i licze na to samo ;)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam. Mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę - ja dostałam od nich maila wczoraj i jestem ciekawa co mi zaproponują :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :)
    Mam pytanie: gdzie mam wkleić unikalny link od opiekuna z Dresslink, który będzie naliczał liczbę kliknięć?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :)
    Mam pytanie: gdzie mam wkleić unikalny link od opiekuna z Dresslink, który będzie naliczał liczbę kliknięć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doklejasz go do normalnego linku np. www,jzabawa11.blogspot.com/xxxxx

      Usuń
  24. Klikam ;) Mam nadzieję,że pomogłam
    Czekam na więcej wpisów ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomagam - klikając :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o to samo w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam :) Mogę liczyć na rewanż TUTAJ?

    Pozdrawiam ♥
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem, czy te kliknięcia Ci pomogły bo w sumie dopiero zaczynam pierwszą współpracę, ale poklikałam!
    U mnie na monitorze zdjęcia wygasły, więc albo to wina mojego sprzętu, albo stronki, z której wklejałaś zdjęcia.
    Polecam program - ScreenShu.

    Poklikasz u mnie? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikałam bo wiem jakie to wazne;)
    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.