czwartek, 28 maja 2015

Stopy na pokaz- jak o nie dbać



Idzie lato a więc czas pokazać swoje stopy. Najpierw jednak trzeba o nie odpowiednio zadbać, żeby skóra na piętach nie była popękana a na całych stopach sucha.



 Popękane pięty

Tutaj ważna jest systematyczność.  Przede wszystkim piętą jak i całym stopom przyda się kąpiel w wodzie z dodatkiem soli morskiej. Raz w tygodniu niezbędny jest peeling stóp połączony z masażem. Taki zabieg powinien odpowiednio zmiękczyć  skórę, jednak jeżeli nie jest to możliwe należy sięgnąć po tarki do stóp. Pozwolą one usunąć zrogowaciały naskórek. Całość dokończyć wmasowując w nie nawilżający i odżywczy krem z witaminą A i mocznikiem, można również dodać kilka kropel olejków. 

Natura Siberica - Chłodzący peeling do stóp



Tarka do stóp PureQueen Gold (Professional)



Natura Siberica - Nawilżająco - odżywczy krem do stóp do codziennej pielęgnacji



Natura Siberica - Rokitnikowy odżywczy krem do stóp





 
Paznokcie

Im też należy poświęcić chwilę pielęgnacji raz w tygodniu. Same paznokcie należy opiłować na prosto (żeby zapobiec wrastaniu) oraz odsunąć skórki wokół nich. Następnie można pomalować na wybrany kolor, oczywiście czerwień jest ponadczasowa, ale na opalonych stopach ładnie prezentują się też jasne kolory. 

Kuracja do paznokci Herome Nail Hardener Extra Strong


 http://www.pro-sprzet.pl/media/products/40daaad581b1b4fcbf908a1041961282/images/thumbnail/big_Kuracja-do-paznokci-Herome-Nail-Hardener-Extra-Strong-10ml.png?lm=1428715389

Wybielacz paznokci Herome Glamour Nail Whitener Glamour


http://www.pro-sprzet.pl/media/products/98126c4a74efe5f80b4c4458ed774a87/images/thumbnail/big_1_a3b870890ce4.jpg?lm=1428854127

19 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, że zrobiłaś taki post, przyda mi się) :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio ostro wzięłam się za swoje stopy, aby jakoś się prezentowały podczas wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! :) Zaraz zacznie się sezon "klapkowo sandałkowy" dlatego trzeba poważnie pomyśleć o stopach. Ja już poczyniłam pierwsze kroki. Kupiłam maske złuszczającą, po której skóra złazi jak z węża, ale efekty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas zadbać o stopy przed latem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa mnie produkty natura syberica, ma pewno coś wypróbuje. Oj tak trzeba zadbać o stopki przed sezonem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też tą tarkę do stóp, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że to bardzo przydatny post,czas najwyższy zabrać się za swoje stopy. Czytam tak te posty i podoba mi się Twój blog,będę wpadać i oczywiście obserwuję. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, lubie takie czytac <3 fajne zdjecia
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze Zacząć bardziej dbać o stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja moim robiłąm ostatnio spa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z Natura Siberica są naprawdę dobre. Muszę kupić z pewnością jakiś krem odżywczy.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie trzeba o stopy zadbać:)) mi właśnie skończył sie peeling do stóp, będę musiała kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj lubię mieć zadbane stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpis dodany w dobrą porę ;) Akurat teraz powinno się zadbać o wygląd stóp zanim zacznie się sezon na sandały ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj teraz stopy to to co rzuca się w oczy więc warto o nie zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Post dla mnie :D Nienawidzę robić coś przy stopach już wolę dłonie. Niestety trzeba im trochę czasu poświęcić by cały rok wyglądały dobrze, nie tylko latem do japonek. Muszę powyciągać swoje "małe SPA" do stóp, bo sezon na gołe stopy już tuż tuż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje stopy zwykle bagatelizuję i nawet latem zwykle chowam w buty, ale w tym roku chcę trochę je dopieścić i w końcu pokazać, więc post bardzo mi się przyda, dużo pracy przede mną ;)
    Obserwuję i na pewno będę wpadać po inne fajne rady :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.