niedziela, 24 maja 2015

Kampania pereł piorących Perlux ze Streetcom


Pochwalę wam się, że po raz drugi udało mi się coś testować razem ze streetcomem. Wcześniej antyperspiranty, dziś perły piorące Perlux. Ucieszyłam się bo bardzo lubię prać w kapsułkach, a te to prawdziwe perły bo łącza w sobie i żel i proszek do prania, oprócz tego odkamieniacz i odplamiacz.



Takie połączenie to koszt jednej perły 1,20zł. Gdyby użyć oddzielnie proszku, odplamiacza i odkamieniacza to koszt 3,53zl nie jest tutaj wliczony płyn do płukania. Jak to się dzieje że taka mało ilość proszku w perle wystarcza na jedno pranie? Otóż perła piorąca Perlux zawiera aż o 300% więcej środków powierzchniowo czynnych a nie zawiera wypełniaczy. Perlux to mistrz w usuwaniu plam z herbaty, czerwonego wina, pomidora, sosu mięsnego, krwi, trawy czy białka.

 W skład mojej paczki ambasadorki weszło jak na zdjęciu
-przewodnik ambasadorki,
-15 ulotek dla znajomych,
 -15 opakowań po 2 perły piorące dla znajomych,

 -opakowanie 24 pereł piorących Perlux White

-opakowanie 16 pereł piorących Perlux Colour.
Jeżeli wy również macie chwilę i chcecie testować takie i inne produkty polecam zarejestrować się TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Hej jak mozna dostać cos do testowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zapisać się do Streetcom :) Jak, opisałam to u siebie :) www.test-it.blog.pl

      Usuń
  2. co trzeba robic zeby cos dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, ja powoli przekonuje się do takich perełek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Może powiem o nich mamie, pewnie kupi :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, na pewno się przydadzą !

    OdpowiedzUsuń
  6. ale musi pachnieć w domu po praniu ;o super ! :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super! Ja się tam zarejestrowałam lata temu, ale choć próbowałam wiele razy dostać się do jakiejś kampanii, to nigdy NIC nie dostałam. W końcu się zniechęciłam do streetcomu całkowicie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nic nie prałam nigdy z kapsułkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również miałam przyjemność wypróbować perełki Perlux. Jestem bardzo zadowolona :) Kampania bardzo fachowo przygotowana :)

    Zapraszam do zapoznania się z opinią na moim blogu: http://test-it.blog.pl/2015/05/28/perly-piorace-perlux-nieslychanie-proste-pranie/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.