wtorek, 14 kwietnia 2015

Samodzielne rozjaśnanie włosów


Domowe farbowanie włosów to nie lada wyzwanie i może spowodować więc szkód niż korzyści dlatego trzeba to robić z rozsądkiem. Wiem coś o tym, bo moje włosy już po raz 3 nie chcą za nic w świecie zmienić koloru na jaśniejszy. Oczywiście wiem, ze jest to mocna ingerencja w ich strukturę i bardzo niszczy ale mój kolor mnie nudzi.
 
 
 
 Goldwell Colorance - nowa technologicznie zaawansowana półtrwała koloryzacja
 

Żeby kolor wyglądał dobrze, należy wybrać nieco zbliżony do naturalnego odcienia włosów, tak aby odrosty wyglądały w miarę dobrze. Bardzo ważne jest aby najpierw do miseczki wylewać utleniacz a dopiero później krem koloryzacyjny. Dokładnie wymieszać i nie czekaj, bo farba ma najlepsze właściwości barwiące w przeciągu 10minut od rozrobienia.Oczywiście zabezpiecz dłonie i paznokcie, zakładając rękawiczki bo akurat paznokcie bezproblemowo ulegają przebarwieniu. Skórę przy włosach natomiast zabezpiecz smarując ją tłustym kremem.
 
 
 Goldwell New Blonde Base Lifting Cream, bazowy krem rozjaśniający do pasemek blond, 60 ml

WAŻNA RADA Jeżeli już przypadkiem zabrudzisz ubranie farbą spryskaj je lakierem do włosów i upierz normalnie w pralce. Po plamie nie będzie śladu :)
 

Włosy należy farbować średnio co dwa miesiące, wszystko zależy od odpowiednio dobranego koloru, wtedy można robić to nawet co 3 miesiące, gdy odrosty nie są widoczne. Jeżeli decydujesz się na farbowanie odrostów, farbę nałóż tylko na nie. Producenci zalecają np 10minut przed końcem przeciągnąć farbę na całą długość włosów w celu wyrównania koloru. Jet to błąd, ponieważ farba po takim czasie traci swoje właściwości, niszczy tym samym końcówki i często zmienia kolor.
http://estelia.pl/media/products/d640ad713cbd56026647414e9313f7d0/images/thumbnail/big_0000001145.jpg?lm=1427644388

35 komentarzy:

  1. Moim zdaniem na pierwsze farbowanie trzeba iść do fryzjera żeby nie zrobić sobie krzywdy i poprosić o radę odnośnie farby którą samodzielnie możemy nakładać na odrost. Sama nigdy nie farbowałam sobie włosów. Co półtora miesiąca chodziłam do fryzjera a teraz wróciłam do naturalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie rozjaśniam na razie włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, super sposób na plamę, na szczęście moja na spodniach nie zdążyła się wchłonąć i po plamie ani śladu! następnym razem będę pamiętać, aby spryskać plamę lakierem do włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam juz za soba eksperymenty z rozjasnianiem,nawet nie bylo tak zle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama sobie rozjasnialam - nie bylo tak źle, ale tez wlosy super nie byly, wiec juz jak chcialam na rudy poszlam do fryzjerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy sama nie rozjaśniałam i szczerze mówiąc trochę się boje, wolę zapłacić fryzjerce :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się sama nie odważę nic robić ze swoimi włosami :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowym sposobem możesz rozjaśnić sobie włosy płukanką z rumianku lub używać szamponu dla dzieci z rumiankiem. Płukanka może rozjaśnić włosy nawet o 2 tony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie na takim rozjaśnieniu mi zależy, wolę coś bardziej zdecydowanego, po drugie rumiankowe szampony strasznie wysuszają moje włosy.

      Usuń
  9. A jakieś porady na rozjaśnienie włosów bez zbytniego ingerowania w nie? Prócz rumianku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumianek i takie płukanki słabo dla mnie praktycznie niewidocznie rozjaśniają włosy, może w takim razie farby naturalne chociaż sama nie próbowałam ale np. http://www.sklep.herbatint.pl/category/farby-do-wlosow-trwala-farba-do-wlosow-herbatint-seria-naturalna?horizontal lub http://ziolo-med.pl/farba-sanotint-classic-30-odcieni-p-209.html

      Usuń
  10. Ja zawsze sama farbowałam, ale wyłącznie przyciemniałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś rozjaśniała mi siostra robiąc pasemka, ale to było wieki temu i już nie mam tak głupich pomysłów. głupich, bo wtedy to tylko niszczyłam włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. JA już sama się nie rządzę na głowie, bo nie dość, że mam plamy po samodzielnym rozjaśnianiu to jeszcze spaliłam sobie włosy na tyle głowy:/.Tak to bywa jak sie nie ma nikogo do pomocy przy nakładaniu farby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zeszłam z czarnego koloru do białego blondu,niestety musiałam obciąć włosy.pomimo,że rozjaśniałam etapami.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy sama nie rozjaśniałam włosów, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja włąsnie chce sobie rozjaśnić włosy dziekuje Ci za post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Ja planuję kiedyś sobie rozjaśnić.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą farbą na ubraniu bardzo przydatne, post przydatny bo możliwe, ze rozjaśnie włosy na wakacjach xD
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie farbuję, ale dobrze wiedzieć na przyszłość. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie rozjaśniałam, ale jeśli już to nie wiem czy nie wolałabym pójść do fryzjera ;)


    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już od lat nie farbuję włosów :) Ale może przyda się moim znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post. Ja jedynie sama sobie zrobilam ombre rozjasniaczem. Tak to, to nie maluję włosów :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post

    zapraszam ;)) http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, przydatny post :)
    pytalaś o obserwacje, ja już zaobserwowałam :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny blog i bardzo interesujący post! Ciekawe zdjęcia! Gratuluje! Czekam na kolejne wpisy!
    Zapraszam do siebie ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie rozjasnialam, mialam w wakacje taką fazę na ombre ale na szczęście juz mi przeszło. Super post. :D

    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/photo-mix.html
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w banner Romwe i Sheinside. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A jeśli mama czarne włosy i chciałabym mieć platynowe końcówki to co zrobić w takim przypadku?
    Ciekawy blog.
    Zapraszam do mego pamiętnika: http://otwarty-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie sama farba sobie nie poradzi, najpierw będziesz musiała nałożyć rozjaśniacz.

      Usuń
  27. Interesujący post jednak ja wolę inne metody samodzielnego rozjaśniania włosów - storowanie rumianku.
    Pozdrawiam

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sposób, na pewno w kiedyś skorzystam :)

    http://anncamera6326.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo super post. Trochę boje się samodzielnego rozjaśniania. Aktualnie marzy mi się piękny blond, ale ciekawa jestem czy będzie mi pasować. Raz rozjaśniałam sobie włosy za małolata i miałam kurczaka na głowie, ale teraz będę się do tego dużo lepiej przygotowywać.

    Pozdrawiam
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedyś samodzielnie rozjaśniałam, teraz już tego nie robię
    ale farbuję sana

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.