Kosmetyki z olejem arganowym



Dzięki swoim drogocennym właściwością nazywany jest płynnym złotem, mowa o oleju arganowym. Pozyskiwany jest z nasion drzewa arganowego rosnącego w Maroko. Jego szeroki wachlarz zastosowań sprawił, że dziś możemy znaleźć go w wielu kosmetykach.
 

Można go używać w wersji olej + kosmetyk dodając go samodzielnie co ja osobiście często robię lub szukać go w kosmetykach.

Olej arganowy zimno tłoczony Ol'Vita



Włosy i paznokcie
Olej arganowy znakomicie radzi sobie z przesuszonymi kosmkami włosów, łupieżem, łamliwością i ich zniszczeniem. Wybieraj szampony i odżywki zawierające olej arganowwy lub sama zrób maskę z jego udziałem, używając nieprzetworzonego oleju arganowego. Ja osobiście 100% olej arganowy wcieram w końcówki włosów żeby zapobiec ich rozdwajaniu. Pomaga również paznokciom, zmniejszając ich łamliwości i rozdwajanie, a także pozostawią błyszczącą płytkę paznokcia.

Born to Bio - Olejek arganowy 100 % BIO


W przypadku problemów ze skórą, dzięki właściwością nawilżającym pomaga łagodzić uczucie pieczenia, swędzenia i likwiduje przebarwienia skóry. Kremy z jego zawartością sprawią, że skóra stanie się miękka, gładka i nawilżona. Dzięki dużej zawartości witaminy E olej arganowy jest najskuteczniejszym olejem odmładzającym. Codzienne stosowanie może skutecznie zredukować zmarszczki i ograniczyć powstawanie nowych.

Mój krem nr 5 arganowyFitomed
 
Oprócz likwidacji przebarwień olej radzi sobie również z innymi niedoskonałościami skóry. Skutecznie walczy z rozstępami, polecany kobietą w ciąży oraz z cellulitem. Nawilża i regeneruje skórę, pozostawiając ją miękką, delikatną, elastyczną i jędrną, co zapobiega powstawaniu rozstępów w przyszłości.

ALVA Sensitive - Balsam do ciała - oleje arganowy i acai, kwas hialuronowy


 http://www.bio-lifestyle.pl/images/BIO-BEAUTY/SENSITIVE/balsam_do_ciala_sensitive.jpg

Esprit Equo - LATTE D’ARGAN nawilżające mleczko arganowe do ciała

http://www.bio-lifestyle.pl/images/FIRMED/ESPRIT_EQUO/LATTE_D_ARGAN_nawilzajace_mleczko_arganowe_do_ciala_150ml.jpg

Komentarze

  1. Nie na darmo nazywany jest złotem Maroka jak dobrze pamiętam, ja obecnie mam nafte kosmetyczna z tym olejkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam niestety olej arganowy tam słabo zadziałał i moje włosy były strasznie przesuszone. Polecam ją stosować tylko raz na jakiś czas, podaje link do mojej opinii o niej.

      http://jzabawa11.blogspot.com/2015/01/nafta-kosmetyczna-z-olejem-arganowym.html

      Usuń
  2. Ja olejku arganowego uzywałam tylko do wlosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co zawiera olejek arganowy. Szczególnie przepadam za olejkiem arganowym do włosów, świetne działanie. Jestem ciekawa jak spisuje się Esprit Equo - HYDRA ARGAN Krem arganowy do twarzy intensywnie nawilżający. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie często używam takich kosmetyków :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w romwe w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuje olejek arganowy na wlosy, jest swietny!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze po umyciu głowy smaruje koncowki wlosow olejkiem aragenowym i działa! Wlosy bnie są suche tylko mięciutkie ;3

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich rzeczy,ale może się skusze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam olejek arganowy, bardzo też polubiły go moje włosy. :) a obecnie używam balsamu do ciała z nim i też jestem zachwycona. jeden z fajniejszych kosmetyków jakie mam. :)
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten olej, ale moim ulubieńcem chyba na zawsze pozostanie olej z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje kochana!
    Napisane masz ze studiujesz Marketing. Polecasz ten kierunek czy nie bardzo?
    Ja aktualnie bede konczyc 3 klase technikum ekonomicznego o profilu ekonomisty i nie mam pojecia czy wybrac ksiegowosc czy isc w strone marketingu :D

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale dopiero na pierwszym roku jestem ale również skończyłam technikum ekonomiczne. Marketing jest dość ciekawy i jeszcze w miarę można po tym kierunku pracę znaleźć ale trzeba pamiętać, że marketing to nie tylko sprzedaż i reklama a przede wszystkim badanie opinii potencjalnych klientów o jakimś produkcie. Dużo rzeczy z technikum mi się powtarza więc mam zapewne łatwiej, ale jak chcesz żeby zupełnie się powtarzało to wybierz Rachunkowość, tam nawet tak zaawansowanego księgowania jak w technikum nie ma. Powodzenia :)

      Usuń
  11. ojej, już w kilku kosmetykach mam ten olejek i jest naprawdę świetny :D
    obserwuje i oczywiście będę zaglądać regularnie :>
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja cera lubi olej arganowy, ale czasem czuję się przytłoczona tym, że jak tylko zrobiła się moda na ten składnik wszystkie balsamy, olejki, kremy mają go w nazwie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejek arganowy! <3
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.