poniedziałek, 2 marca 2015

Inspiracje + sprzedam koszulkę Malika Obsessive

W dzisiejszym poście możecie znaleźć prawie wszystko a raczej to co bardzo chciałabym mieć. Zbierają mi się takie cudeńka na komputerze i dziś podzielę się nimi z wami.







 Wielu ludzi przez całe życie chce zwiedzić jakieś miejsce czy kraj. Dla mnie zawsze bez żadnego powodu były to Włochy. Po zobaczeniu zdjęcia poniżej wiedziałam że będzie to Szkocja i wyspa Skye.
 Jakież było moje rozczarowanie gdy okazało się bajkowe zdjęcie nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

Posiadam do sprzedania koszulkę Obsessive Malika, nowa z metką, nawet nie przymierzana w rozmiarze S/M zainteresowanych zapraszam na Vinted  lub w komentarzach

http://www.vinted.pl/kobiety/inne-ubrania/8024009-malika-koszulka-obsessive



35 komentarzy:

  1. pierwsze dwa zdjęcia cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka suoper ale nie mój rozmiar inspiracje bajkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje!
    Zapraszam do mnie :D
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszulka <3 ! zaobserwowałam ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te koronkowe sukienki są !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje:)
    Koszulka bardzo sexy!

    OdpowiedzUsuń
  10. te szpileczki są super! i ta koronkowa sukienka wow!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great inspirations !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś śliczne sukienki, ta z drugiego zdjęcia jest oszałamiająca!

    Zapraszam na rozdanie:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/rozdanie-z-echopaulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne inspiracje, podobają mi się, koszulka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne buty, ale ja nie dałabym rady w nich chodzić :(
    mogłabym prosić o kliknięcie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się koronkowa biała sukienka;) Taka...niewinna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne inspiracje ;))

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje ;))

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to zdjęcie, które okazało się rzeczywistością jest ładniejsze niż to z fioletowym anturażem, jednak natury nie trzeba poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, rzeczywiście cudeńka wyniuchałaś... Te koronkowe sukienki są BOSKIE po prostu... Ale buty pewnie tylko ładne, a potwornie niewygodne. Mam jedne takie szpilki - są piękne, ale zakładam je tylko do zdjęć, bo nie daję rady w nich chodzić... ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te buty... ;) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspiracje rewelacyjne ,lubię oglądać takie mixy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulka śliczna i seksowna, ale śpię nago ;)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.