poniedziałek, 9 lutego 2015

Wybierz idealne perfumy dla siebie


W perfumeriach mamy dostęp do wielu wariantów zapachowych. Ja od kilku lat stawiam na warianty z dominująca nutą zapachową cytrusów, ponieważ lubię rześkie i świeże zapachy. Posiadam jednak też flakoniki z innymi zapachami, gdyż czasami sytuacja tego wymaga Jak wybrać ten jeden dla siebie? Perfumy powinny idealnie komponować się z Twoim charakterem, strojem i sytuacją.




Na pierwszą randkę polecane są perfumy z dominującą nutą cytrusów, imbiru, jałowca i kwiatu pomarańczy. Jeżeli chcesz być bardziej kobieca idealna będzie róża, mirabelka, frezja czy rabarbar, zapachy te kojarzą się z kobietą zmysłową.

Perfumy Riviera Goddess Avon
Nuty zapachowe: mandarynka, sok brzoskwiniowy, jaśmin, cedr, piżmo, paczula



Dla kobiet biznesu dobrze sprawdzą się ostre nuty zapachowe i ziołowe. Rozmaryn i lawenda to zapachy kobiety sukcesu. Aromaty przypraw np. koper, kumin czy kadzidło dobrze sprawdzą się na koncercie.
Nuta głowy: czarna porzeczka, cytryna, grapefruit
Nuta serca: figa, kaszmir, róża, konwalia, szałwia
Nuta bazy: piżmo, kwiaty


 


Mała ściąga:
Pieprz- lekkim dziewczęcym zapachem dodaje tajemniczości i pikanterii.
Magnolia- jest bardzo kobiecym zapachem.
Cytrusy- lekkie i świeże, idealne jeżeli chcesz czuć się dziewczęco.

15 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie wody z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze ich nie używałam ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twojego bloga, jest taki otwarty i pełen pięknych chwil z twojego życia na codzień :* Na pewno będę tu często zaglądała....
    Mam nadzieje że zostawisz u mnie na blogu pozytywny komentarz i doradzisz mi o czym mam pisać żeby wszystkim się to podobało :D
    http://zyciaelementt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam słodkie no i cytrusowe zapachy :D a perfumy z Bi-es są jak dla mnie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh ja osobiście nie lubię strasznie słodkich zapachów, po prostu już mam do nich jakąś odrazę i tak pewnie zostanie :D
    obserwuje i zapraszam do mnie http://queenbee-maddieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze takich nie używalam ale może się skuszę :)

    http://naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swoje stałe ulubione perfumy ♥

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy ich nie używałam, ale chyba spróbuję :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy ich nie miałam, mam swoje sprawdzone ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też najbardziej lubię lekkie i świeże zapachy, ewentualnie coś słodkiego, ale bez przesady. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.