piątek, 27 lutego 2015

Neutrogena, Formuła Norweska, Intense Repair Body Lotion

Moja ulubiona seria wpisów, mianowicie próbki. Uwielbiam je bo pozwalają mi wypróbować wiele produktów przed ich zakupem, co znacznie ogranicza rozczarowanie i pieniądze. Tym razem była to intensywnie regenerująca emulsja do ciała.
 Muszę przyznać po cichutko, że spodziewałam się po niej wiele, ponieważ formuła norweska bardzo zachęca. Lotion przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i wrażliwej czyli takiej jak moja.


Producent obiecuje bezzapachowy kosmetyk, jednak emulsja pachnie delikatnie i przyjemnie, co jest plusem. Konsystencja jest bardzo rzadko, lekka i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Ja miałam próbkę ale widzę, że dzięki pompce aplikacja byłaby szalenie wygodna i niestety dlatego, że jest to próbka nie mogę wam opisać długofalowego działania.

 Po użyciu produkt nie nawilżył mojej skóry w żaden sposób, mimo, że jest zima i bardzo tego potrzebuje. Widać było bardzo, że odstawiłam na jego rzecz lepszy balsam, a ten nie zrobił kompletnie nic. Nie nawilżył ani nie odżywił. Moim zdaniem konsystencja jest na to zbyt lekka, do suchej skóry bardziej pasują masła do ciała. Aczkolwiek nie uczulił i nie podrażnił więc może lepiej nada się do skóry normalniej a nie bardzo suchej.

Plusy:
-lekka konsystencja
-szybko się wchłania,
-delikatnie pachnie,
nie pozostawia tłustej warstwy,
-wygodna pompka,
-nie podrażnia,

Minusy:
-nie nawilża,
-nie odżywia,
-nie sprawia że skóra jest miękka i gładka,
-słabo wydajny.

Cena ok 20zł

Reasumując przeważają tutaj plusy, jednak ja osobiście nie kupiłabym tego produktu, ponieważ ze skórą nie zrobił kompletnie nic, ani nie zaszkodził ani nie pomógł.

9 komentarzy:

  1. buuu a ja nie lubie parafiny w składzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, no troche lipa ten produkt niestety. :)
    Bardzo fajna recenzja!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie zakupie. :)
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i jak widzę nie mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam ten produkt z Neutrogeny i co do jego plusów i minusów zgadzam się z tobą. Tylko szkoda mi teraz wydanej kasy na ten produkt.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te minusy i cena mnie przeraziły, więc zapewne produktu nie kupię.
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.