poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wszystko o suchym szamponie + KONKURS



Kiedyś bardzo popularne odeszły w zapomnienie a dziś wracają do łask. Mowa o suchych szamponach! Znajdziemy go w asortymencie każdej szanującej się drogerii. Sprawdzają się w podróży, chorobie, upale lub gdy brakuje Ci czasu, ponieważ tak oczyszczonych włosów nie musisz suszyć co znacznie oszczędza czas.

Suchy szampon w sprayu Macadamia Volumizing Dry Shampoo 150ml

http://luxlook.pl/media/products/48e0ad5ed401be59a6223790bdacd848/images/thumbnail/large_Suchy_szampon_w_sprayu_Macadamia_Volumizing_Dry_Shampoo_150ml.jpg?lm=1407228548
 
Jak działa suchy szampon
Zawarta w nim skrobia kukurydziana lub rzadziej ziemniaczana absorbuje nadmiar sebum, sprawiając że wydają się one świeże i puszyste. Nie zastąpi on jednak standardowego mycia włosów, ponieważ jedynie je oczyszcza zapewniając świeżość na kilka godzin. Gwarancją świeżości są zawarte w nim olejki eteryczne najczęściej z mięty, bazylii i kminku. Wyciągi roślinne natomiast powodują, że włosy są miękkie i lśniące.


Radical Suchy szampon do każdego rodzaju włosów

 

Oprócz tego suchy szampon może pomóc w pielęgnacji.
Do farbowanych włosów wybierz suchy szampon z dodatkiem barwnika, który ukryje odrosty. Dla tłustych włosów idealny będzie szampon z ekstraktem z owsa. Jeżeli jednak Twoje włosy są cienkie, wybierz preparat z efektem push up, unoszący je od nasady.

Alpa suchy szampon 30 g - przeznaczony do odtłuszczania włosów

 Alpa suchy szampon 30 g - przeznaczony do odtłuszczania włosów.

Spray lub puder
Na rynku mamy dostępne dwa warianty suchego szamponu: w sprayu i pudrze.
Wygodniejszy w stosowaniu jest ten w sprayu ale często zawiera wysuszony alkohol, którego za to nie ma w szamponie w pudrze. Ten w sprayu rozpyla się etapami, z odległości 30 cm jak lakier do włosów. Kiedy po kilku minutach skrobia pochłonie sebum włosy należy wyszczotkować lub wysuszyć suszarką.

BATISTE 200ml Fresh Suchy szampon do włosów

 Batiste BATISTE 200ml Fresh Suchy szampon do włosów
 Zwykle to ja klikam w wasze linki ale dziś proszę o to was. W konkursie można wygrać zestaw słodyczy Wedla a ja tak kocham czekoladę! Pomysł przyszedł nagle ale może się uda.
Proszę o wasze głosy pod linkiem http://www.eska.pl/lista_hitow_wedla/1143
gdzie wyskoczy takie okienko i kliknijcie GŁOSUJ
Codziennie można oddać jeden głos.

http://www.eska.pl/lista_hitow_wedla/1143Glosować można TUTAJ


38 komentarzy:

  1. Miałam suchy szampon z Sephory i byłam z niego zadowolona bardzo ale jedyny minus to ,ze jest mniejsze opakowanie ale z jeśli często podróżujemy,może być to plus ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. takie szampon może naprawdę czasem uratować sytuację ;) z tych wskazanych mam obecnie Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę szampony tradycyjne, nie obciązają moich włosów :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten suchy szampon z Batiste. Teraz używam suchego szamponu z firmy Aussie :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam:-) Suchy szampon warto mieć pod ręką, tak awaryjnie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze nigdy suchego szamponu i chyba pora wypróbować :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w zasadzie nigdy nie potrzebowalam uzywac suchych szamponow :)
    Dorey blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie używałam
    oddalam głos i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  9. suche szampony poznałam dopiero niedawno i tylko marki Batiste

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze suchego szamponu...
    Oddałam na Ciebie głos, obserwuję i miło byłoby, gdybyś zrobiła to też dla mnie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam raz suchego szamponu i naprawdę jest dobry :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love macadamia hair products and batiste too!
    Keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem suchego szamponu z Radicala. ;-)

    OdpowiedzUsuń

  14. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie ♥
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam suchych tylko w kryzysowych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam , że Farmona tez robi suche szampony. Na ten sie skuszę, bo jakoś ogólnie nie mogę się przekonać do tego kosmetyku:/

    Zapraszam na mój ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/karmelowy-paszcz-trapery-fee-wear-i.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię suche szampony i nie wyobrażam sobie przeżyć bez nich w upale czy np. teraz przy noszeniu czapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam jakiś niemiecki suchy szampon i bardzo go lubiłam. ;) Jak będę miała zamiar to kupię batiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wypróbowałam takiego szamponu, chyba czas najwyższy ;)
    / kliknęłam oczywiście ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastic giveaway, good luck to everyone.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  22. suchy szampon ratował mi życie na morzu i na Mazurach, kiedy nie za bardzo było gdzie umyć włosy. ale na raz działa dobrze, później jednak trzeba je w wodzie umyć normalnie, bo słabo zaczynają wyglądać. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jutro użyję, bo szykuje mi się większe wyjście, a nie zdążę umyć włosów... ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowałam :) powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam suche szampony, nie przepadam za codziennym myciem włosów, dlatego to cudo ratuje mi często fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie używałam nigdy suchego szamponu, ale gdy nie mam czasu, przydałby mi się.
    Zagłosowane :)
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tylko Radical i jestem do niego sceptycznie nastawiona. Według mnie niewiele pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  28. czasem w sytuacjach awaryjnych jest niezastapiony

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie mogę się do nich przekonać, chociaż fakt, że nieraz mogą uratować życie. ;p
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.