piątek, 23 stycznia 2015

Sposób na piękne paznokcie



Każda kobieta miewa czasami problemy z paznokciami. O tej porze roku często łamią się i rozdwajają. Mogą też zmieniać kolor, pojawiać się przebarwienia. Zdrowe paznokcie są gładkie i bezbarwne. Co zrobić żeby takie były?



Częste ich łamanie spowodowane jest przesuszeniem a to z kolei zbyt częstym moczeniem i myciem. Brakuje ich magnezu i krzemu. Aby temu zaradzić należy wybierać odżywki z wapniem, keratyną, krzemem czy magnezem oraz stosować oliwki nawilżające. Ja polecam moczenie ich w oleju z cytryną podgrzanym w mikrofalówce. 

 http://sklep.paese.pl/public/files/productphoto/org/wapn_520b75ce6cc14.jpg

Następnym problemem są białe plamki. Wskazują one na niedobór różnych składników mineralnych lub pojawiają się po przebytej chorobie, która osłabiła organizm. Należy urozmaicić swoją dietę w produkty zawierające wapń i cynk. Możemy je znaleźć w mleku, galaretkach, mięsie, pestkach dyni czy musli.



 

Problem z rozdwajaniem paznokci pojawia się na skutek częstego kontaktu z detergentami. Do sprzątania trzeba zawsze zakładać rękawiczki a w ich odnowie pomoże wcieranie w płytkę paznokcia i skórki olejku rycynowego. Rozdwajanie to również efekt nieodpowiedniego piłowania. Najlepszy do tego jest pilniczek szklany a piłować je należy od krańca płytki do środka.

 Pilnik szklany do paznokci „ Master Nail” TianDe

Z wiekiem paznokcie rosną coraz wolniej. Czasami jednak rosną zbyt wolno. Może to być spowodowane ich częstym obgryzaniem np. w stresujących sytuacjach. Tym samym dochodzi nie tylko do niszczenia płytki ale i kaleczenia skórek. Żeby temu zaradzić należy zakończyć to jak najszybciej. W tym celu pomocny będzie tzw. gorzki lakier.
  


 Preparat przyspieszający wzrost paznokci

Zadzierające się skórki i ich skaleczenia? Tworzą się na skutek ich złego i głębokiego wycinania oraz niedoboru witaminy C oraz kwasu foliowego. Skórek nie wycinamy! Raz w tygodniu po aplikacji preparatu zmiękczającego należy je usunąć drewnianym patyczkiem. 

 
 Preparat do skórek

56 komentarzy:

  1. Pilniczki szklane mam i nie wyobrażam sobie bez nich skracania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób chwali eveline, muszę w końcu sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo dziękuję za te rady! Post jest bardzo przydatny :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post !
    Moje paznokcie wyglądają tragicznie :))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z łamiącymi się paznokciami dlatego chetnie wypróbuję tą metodę z olejem i cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dłubać przy swoich pazurkach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog . perfekto <3
    Obserwacja za obserwacje na blogu ? Zacznij kochana a napewno sie odwdzięczę tylko poinformuj <3
    Axh dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szklany pilniczek przerzuciłam się już dawno i różnica była kolosalna. Teraz stosuję pilniczek laserowy i też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post i oczywiście ciekawy:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great and informative post, thx for sharing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam większych problemów z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post

    New post in
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie kosmetyków do paznokci, czaję się ostatnio na zakup olejku do skórek , bo obiecałam sobie że będę bardzo dbać o skórki :)
    Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spory wybór tych wszystkich odżywek... ja nie narzekam na swoje pazury :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w sumie używam tylko szklanego pilnika bo nie mam problemów z paznokciami :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam pilnik szklany, ale potrzeba do niego cierpliwości zanim spiłuje się kilka mm. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. pilnik szklany by mi się przydał
    no i musiałąbym sprawdzić czy preparat do skórek u mnie by zadziałał

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar kupić sobie tą odżywkę :)
    Bardzo fajny i przydatny post :*
    Obserwuję i liczę na cb :*

    Zapraszam do mnie : http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomocny post. Zawsze miałam problem z paznokciami :)
    Zapraszam: http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem odżywki Paese. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam problem z paznokciami bo obgryzam, więc może uda mi się dzięki temu postowi w końcu o nie zadbać :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zauważyłam u siebie rozdwajanie paznokci po użyciu konkretnego lakieru. Być może jest zbyt chemiczny i moje paznokcie nie dają rady. Poza tym są okej. Pamiętam, że gdy byłam dzieckiem, to miałam białe plamki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. pozdrawiam imienniczkę!

    ja kiedyś stosowałam odżywkę z Eveline i miałam problemy z okropnym bólem płytki :((

    OdpowiedzUsuń
  24. Użyłam odżywki Eveline jest śwetna! Moje paznokcie ją kochają.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam piękne, długie paznokcie, a teraz to masakra :( Muszę zacząć stosować te odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi mnie ten szklany pilniczek. Przy najbliższej okazji go kupie :) Ciekawy post^^

    Zapraszam. Aktualnie potrzebuję pomocy, mam nadzieję, że moge na Ciebie liczyć <3
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, niestety mam nawyk obgryzania paznokci, moze mi sie kiedys uda przestac?!? :)

    Zapraszam w wolnej chwili : iza-izaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tą odżywkę z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta odżywka z Eveline jest świetna :) bardzo przydatny i ciekawy post :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem zwolenniczką odżywek z eveline ;) zdobyły moje serce swą ceną i działaniem

    Pozdrawiam, correct-incorrect (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi tez przydaloby sie odzywienie paznokci bo mam je okropnie slabe;(

    POzrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja kocham odżywkę Mikro Cell ,to genialny produkt i zreperuje każdy paznokieć ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  33. Odżywka z Bell zapowiada się ciekawie, narazie stosuje odżywkę diamentową z Bielendy i jest super:). Eveline niestety się u mnie nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale śliczne paznokcie ! rady oczywiscie pomocne

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatny post :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kilku produktów nie znałam, moje paznokcie sa w opłakanym składzie wiec post dla mnie badom na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydatny post :) Olej i cytryna wypróbuje!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  38. POST DLA MNIE MOJE PAZNOKCIE TO TRAGEDIA Z PORAZKA A STOSOWALAM WJUZ WSZYSTKIEGO JEDYNIE TIPSY CHYBA MNIE RATUJA A WZBRANIAM SIE JAK MOGE :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przydatny post! mi sie zawsze rozdwajają tylko dwa paznokcie, wiecznie te same :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje paznokcie są niestety w strasznym stanie i nie umiem nad nimi zapanować..

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ojj muszę zainwestować w te rzeczy które wymieniłaś ;c
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja smaruję paznokcie ciepłym olejkiem rycynowym i często piję siemię lniane, także moje paznokcie wreszcie przestały się łamać :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :) paznokcie są moim utrapieniem, więc na bank skorzystam z kilku wskazówek ;)
    buziaki!
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja bardzo bym chciala Eveline wyprobowac :)

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mialam kiedys Eveline twarde jak diament. Nic nie dzialało tak jak on!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam taki pilnik ale rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne rady, przydatny post ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  48. Moje paznokcie mają różne okresy, kiedyś były twarde jak kamień i rosły jak szalone ostatnimi czasy nieco zawodzą, jednak też mam swoje sposoby na podtrzymanie ich 'przy życiu' :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na mnie odżywki nie działają niestety :( obecnie stosuję suplement diety może to mi przyśpieszy wzrost i wzmocni paznokcie :( pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę wypróbować szklany pilnik.

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.