niedziela, 25 stycznia 2015

Próbki maseł do ciała ze sklepu BioLifestyle

Przy okazji przesyłki ze sklepu BioLifestyle otrzymałam 2 próbki maseł do ciała Orientana. Ogromnie się ucieszyłam bo uwielbiam testować wszelkie nowości. Myślę, że każdy kto zrobi zakupy w tym sklepie otrzyma jakieś próbki.



Jako pierwsze testowałam masło do ciała trawa cytrynowa i żywokost.  Po otwarciu napawało mnie energetyzującym zapachem.  Konsystencja jest bardzo gęsta, przez co było bardzo wydajne. Skóra po jego aplikacji bardzo długo jeszcze pachniała. Na łokciach została zdecydowanie nawilżona. Oprócz tego ma właściwości natłuszczające czego jakoś specjalnie nie lubię. Jakiegoś wielkiego działania nie mogę wam opisać bo to tylko próbka i stosowałam ją raz. Ale skóra po tym maśle była miękka w dotyku i nawilżona.



Jako drugie postanowiłam przetestować masło do ciała róża japońska i liczi. Ten zapach w ogóle nie przypadł mi do gustu. Liczi akurat lubię ale to chyba wina róży japońskiej, której zapach na skórze utrzymywał się naprawdę długo. Konsystencja tego masła była nieco rzadsza od poprzedniego, przez co było mniej wydajne. Za to dzięki temu szybciej się wchłaniał. Nie miał również takiego działania natłuszczającego co uznaje za plus. Tak jak wcześniej nie mogę opisać jego długofalowego działania bo użyłam go tylko raz ale skóra byłą przyjemna w dotyku po jego aplikacji.


 Zachęcamy do zapoznania się z ofertą sklepu BioLifestyle, w której to znajdą Państwo kosmetyki naturalne z całego świata dla kobiet, mężczyzn i dzieci, zdrową żywność, suplementy diety oraz ekologiczne środki czystości.
http://www.bio-lifestyle.pl/

6 komentarzy:

  1. Myślę, że wersja z trawą cytrynową przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach róża i liczi dla mnie pachniał szpitalem - masakra tez miałam próbkę

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, muszą świetnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ta marka, ale chyba masła od nich sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.