niedziela, 4 stycznia 2015

Nivea, Diamond Volume szampon i odżywka


Jak już pewnie wiecie jestem zwolenniczką testowania wszelkich kosmetyków. Uwielbiam próbki za to, że w szybki sposób mogę przetestować wszelkie kosmetyki. Dziś napisałam dla was recenzję szamponu i odżywki Nivea Diamond Volume. Bardzo ucieszyłam się z tych próbek, ponieważ szampony Nivea polubiłam a tej wersji sama nigdy bym nie zakupiła, gdyż nie jest przeznaczony dla moich włosów, którym akurat objętości nie brakuje.







Szampon miał bezbarwny kolor, był dość gęsty przez co bardzo wydajny. Jedna próbka wystarczyła mi na 2 umycia. Zapach delikatny, nie wadzący nikomu. Przez co mycie było przyjemne a  szampon dobrze się pienił. Pozostawił tym samym włosy dobrze oczyszczone.
Odżywka miała biały kolor, również dość gęsta i tak samo wydajna. Zapach również delikatny i przyjemny.


Po 2 aplikacjach takiego zestawu, stwierdzam, że inne wersje szamponów Nivea zdecydowanie lepiej się sprawdziły. Producent zapewniał pełną objętość i to się sprawdziło. Włosów wydawało się być więcej i były błyszczące. Szampon jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się jednak tego zadania nie spełnił. Włosy przetłuściły się jeszcze szybciej. Również ułatwione rozczesywanie jakie miała zapewnić odżywka nie sprawdziło się. Co do miękkości, jest to cecha charakterystyczna szamponów Nivea, tutaj miękkość była ale nie aż taka jak przy innych szamponach. Reasumując po aplikacji takiego zestawu moje włosy trudno było ułożyć. Same w sobie są dużej objętości a jeszcze po takim zabiegu było ich więcej. Polecam osobą których włosom brakuje objętości.

Plusy:
-dobrze się pieni,
-dobra konsystencja,
-ładny zapach,
-zwiększa objętość,
-wydajny,
-sprawia że włosy są błyszczące i miękkie.

Minusy:
-włosy szybciej się przetłuszczają,
-rozczesywanie nie jest ułatwione.

Cena: szampon 10zł odzywka 10zł.

10 komentarzy:

  1. Przydatny post, używałam kiedyś szamponów z NIVEA ale teraz przerzuciłam się na ziołowe i chyba przy nich pozostanę :D
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nivea lubię bardzo odżywkę Long Repair. Szampony mi szybko przetłuszczały włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a na moich wlosach nivea nie robi nic, za to dove - to mistrzostwo i odkrycie, pieknie dziala na mojej niesforne klaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywałam tych szamponów jednak mi nie odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post :) kiedyś używałam takich i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście mam i szampon i odżywkę i bardzo lubię ten duet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś korzystałam z Nivea, teraz nie przepadam za wszystkimi popularnymi szamponami. ;) Za dużo chemii mają. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szampony nivea nie za bardzo mi odpowiadały niestety, kiedyś miałam odżywkę i byłam zadowolona, jednak prędko do niej nie wrócę, mam spore zapasy innych odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.