czwartek, 18 grudnia 2014

Szał zakupów

Przepraszam was za tą prawie tygodniową nieobecność, ale związana była ona z moim pierwszym egzaminem. Na szczęście była to zerówka i w razie niepowodzenia mogę ją bezproblemowo poprawić, liczę jednak na to, że uda mi się zaliczyć ten egzamin gdyż przygotowałam się do niego. 

 Dzisiaj pokażę wam coś zupełnie innego, czego zwykle nie ma na moim blogu. Mianowicie tydzień temu wybrałam się z Justynką i Sylwią do Manufaktury na zakupy. Miałyśmy wyrzuty sumienia, kiedy przebieralnia zapełniała się ubraniami przyniesionymi tylko przez nas.






 Nasze najlepsze cyrkowe połączenie. Róż & róż.

30 komentarzy:

  1. Lubię takie odstresowujące wypady ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie się widzę bawiłyście - takie wspólne zakupy są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie teraz czekają duze zakupy, bo jeszcze troche i studniówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie! Prawdziwy szał zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne fotki, stylizacje rowniez a co do egzaminu to zdaz skoro sie przygotowalas.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like fun!
    I think the back/white is amazing!!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Let me know what you think about it and I follow right back!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia i sukienki <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie znalazłyście taką cekinową sukienkę ?
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba terranova ale pewna nie jestem. W każdym razie nie dało jej się nosić, gdyż nie miała pleców i cały czas się zsuwała/

      Usuń
  9. wow to się na przymierzałyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne zdjęcia ! A to ostatnie świetne !
    Zapraszam ponownie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że egzamin poszedł Ci dobrze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za obserwację :)
    Kochana nie mam zielonego pojęcia jaki to jest kolor! :)

    Buziaczki :*
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypady ze znajomymi są najlepsze. ;) Fajne ciuszki na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  14. na zdjęciu numer 3 i ostatnim masz najlepsze sukienki:*
    diealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia, kreacje śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny miks zdjęć i te wszystkie kreacje ,rewelacja ! ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za odwiedziny! + oczywiscie obserwuję przez GFC i G+!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne zdjecia musialo byc duzo zabawy!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę ,że dobrze się bawiłyście ! ;) A zdjęcia są super ,tylko niektóre nie wyraźne.
    Obserwuję ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaiłam się na tą srebrną sukienkę z Reserved. :D Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czaiłam się na tą srebrną sukienkę z Reserved. :D Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne takie zakupy w babskim gronie

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie róż&róż wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna czarna sukienka z koronką ;) pasuje Ci :)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę, wesołych świąt!;* mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. super sukienki i zdjecia!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.