poniedziałek, 13 października 2014

Nowe przesyłki i współprace


Pierwsze zajęcia na studiach mam już za sobą i nawet mi się podoba. Dużo zagadnień znam już z technikum i są dla mnie powtórką ale za to mam ogólne pojęcie o czym mówią. W akademiku nie jest najgorzej ale nauka i spanie jest tutaj niemożliwe. Codziennie odbywają się imprezy, ponieważ ciągle są czyjeś urodziny a codziennie czyjeś imieniny.

Wracając do przesyłek, to pierwsza z nich pochodzi od sklepu Clechee. Chyba staje się to mój ulubiony sklep, oferujący kosmetyki naturalne. Składa się na to wiele czynników. Klient jest tutaj traktowany bardzo indywidualnie, kosmetyki wybierane są specjalnie dla niego. Firma dba o każdy detal, włącznie z pudełkiem, w które pakuje przesyłkę i szybkość jej realizacji. Każdy kosmetyk znajduje się w pięknej buteleczce czy pudełku z dodatkową karteczką, na której znajduje się opis niektórych składników. Clochee w pełni dba o środowisko zarówno produkując kosmetyki w 100% naturalne jak i w ekologicznych opakowaniach podlegających biodegradacji.

Oto zawartość przesyłki, w której skład wchodzi:







Udało mi sie podjąć współpracę ze sklepem Cofamy Czas. Do testów otrzymałam aż 3 kosmetyki. Sklep w swoim asortymencie posiada kosmetyki przeciwzmarszczkowe. Mogę zdradzić, że maseczka jest bardzo skuteczne, przetestowałam na mamie, zmniejszenie zmarszczek było bardzo, bardzo widoczne.

Oto zawartość przesyłki, w której skład wchodzi:








Oprócz tego dostałam kilka darmowych rzeczy, dziś tylko fotografia ale mogę was zapewnić, że pojawią się tutaj wpisy informujące co i gdzie można sobie za darmo zamówić,

26 komentarzy:

  1. Gratuluję nawiązania współpracy i życzę Ci tego, aby wszystkie produkty przypadły Ci do gustu i się sprawdziły :) Masz ciekawe produkty do testowania :) Czekam teraz na recenzje kosmetyków z pierwszego zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nowych współprac ;)

    http://voanni.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis :)) rewelacyjny blog !

    http://posebyann.blogspot.com/ <--- zapraszam do mnie, za wszystko się odwdzięczę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac! Świetne rzeczy ! :) Trzeba przyznać że są ładnie zapakowane! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już obserwuję :) zapraszam do mnie ;)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko do ciała całkiem dobrze się prezentuje :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tylu współprac :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kosmetyki dostałaś ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. heh też dostałam bulionetki, lenor i tą pocztówkę zapachową od Hugo Boss :)) Jestem Twoją 210 obserwatorką , mam nadzieję że wpadniesz i na mój blog i zostawisz po sobie ślad :) Buźka;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny wygląd bloga ;) Odżywki z Garniera są jednymi z najlepszych, mają bardzo dobry skład.. ;) Jeśli choć troszeczkę się na składach znasz :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiera ona proteiny, które owszem są dobre ale w odpowiednich ilościach. Codzienne stosowanie tej odżywki powoduje że włosy są za bardzo naproteinowane.

      Usuń
  12. sporo tych kosmetyków :)

    klikniesz w link w ost. poście? z góry dzięki :* [MAŁA x MI]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paczka, ja jeszcze nie używam kremów na zmarszczki :D

    Obserwuję :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. gratuluje wspolprac fajna sprawa :)
    a u mnie rozdanie wygraj jeden z 3 swetrow zapraszam bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny pomysł na bloga - ciekawe posty i bardzo przydatne :*** zaobserwowałam i licze na cb :*

    OdpowiedzUsuń
  17. A dziękuję za ten mily komentarz :)
    gratuluje wspolpracy :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszej zazdroszczę,
    pisałam kiedyś o ich kosmetykach na blogu, tak od siebie
    potem Pani miała się sama odezwać, jak będzie miała nową partię kosmetyków
    hihi , niestety nie wszyscy są słowni ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW, super współprace ;) Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, nie wyobrażam sobie mieszkania w aka, chociaż możliwe, że źle trafiłaś, bo moi znajomi też mieszkają w akademikach, ale w tamtych akurat podobno da się żyć i nie jest aż tak hardcorowo. : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.