niedziela, 26 października 2014

Jesienna kąpiel


Jesień troszkę nas rozpieszczała słoneczkiem a teraz mamy już chłody. Jeżeli jesteś zmarzluchem, polecam Ci rozgrzewającą kąpiel w zaciszu domowym. Taka kąpiel pobudza krążenie ale również relaksuje i pięknie pachnie.





Taka chwila przyjemności nie tylko rozgrzewa ale polepsza wygląd skóry, samopoczucie i wzmacnia organizm. Na początku zadbaj o nastrój, który może zdziałać cuda. Cichutka muzyka i świece pomogą Ci się zrelaksować. Można użyć zwykłego płynu do kąpieli ale ja polecam domowe spa z wykorzystaniem olejków aromatycznych. Niektóre pobudzają, inne uspokajają, oczyszczają, zmiękczają czy wygładzają skórę. Jeżeli jednak do kąpieli używasz olejków eterycznych pamiętaj, żeby wcześniej rozpuścić je w spirytusie, inaczej nie zmieszają się z wodą!

Aubrey - Luksusowy płyn do kąpieli z olejkiem z dzikiej róży Rosa Mosqueta


Wielu z nas wybiera sole do kąpieli. Tutaj proponuje domowy sposób. Wymieszaj 1 filiżankę soli kuchennej, pół filiżanki mleka w proszku, łyskę oliwy i kilka kropel któregoś z ulubionych olejków.


ALVA Sól do kąpieli z Morza Martwego


W przeciwieństwie do zwykłej soli morskiej, sól z Morza Martwego zawiera więcej wapnia i magnezu. Minerały te działają relaksująco na skórę i regulują odbudowę komórek.

Jaki wybrać olejek?

Olejek imbirowy- ma intensywny, ostry, troszkę słodkawy zapach. Dzięki jego rozgrzewających i wzmacniających właściwościach poprawia krążenie krwi.

Orientana- olejek do ciała imbir i trawa cytrynowa

Olejek sosnowy- idealny na przeziębienie. Pobudza krążenie krwi i zmniejsza bule reumatyczne oraz działa uspokajająco.

Olejek lawendowy- intensywnie nawilża suchą skórę. Działa relaksująco i uspokajająco. Idealny do użycia po ciężkim dniu.

Balm Balm - Organiczny Olejek Eteryczny Lawenda




Olejek anyżowy- polecany do skóry dojrzałej z tendencją do wiotczenia. Odpręża i pomaga w leczeniu migreny, zaburzeń snu.

Żeby kąpiel i olejki spełniły swoje zadanie taki zabieg powinien trwać ok 30 minut. Po wyjściu z wanny nie należy spłukiwać ciała tylko wytrzeć delikatnie ręcznikiem.

36 komentarzy:

  1. świetny post
    będę polować ,na rzeczy które poleciłaś :))
    ogólnie kocham długie kąpiele <3
    ale kto ich nie kocha :')
    zostawiam follow i liczę na wzajemną obserwacje ,ponieważ dopiero się rozkręcamy
    http://mivintly.blogspot.com/ ~Gosia xoxo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienna kąpiel to coś zdecydowanie dla mnie ! :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w domu prysznic i za bardzo nie mam jak poleżeć sobie w wannie :) Ale super wymieniłaś produkty do jesiennej kąpieli :) Ja olejki używam do włosów i bardzo sobie chwalę pozytywne efekty :) Pozdrawiam! :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kąpiele!! niestety nie mam w tygodniu zbyt dużo czasu...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam czasu na dłuuugie kąpiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, uwielbiam takie domowe SPA. Szczególnie po ciężkim dniu jest niezwykle relaksujące i pomaga się wyciszyć przed snem. Na pewno wypróbuję sposób z domową solą do kąpieli :).

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. domowe spa jest zawsze super !

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takim zimnym dniu świetna jest długa kąpiel ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanką soli do kąpieli!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/mellow-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kąpiele wzbogacone różnymi produktami :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga, powiem Ci, iż zdjęcia bardzo mi się podobają a ja lubię oglądać najbardziej zdjęcia, czytać mniej lubię ale czasem jak mam chwilkę czytam dokładnie co kto pisze, jeśli interesuje Cię obs za obs zacznij kochana i poinformuj mnie w komentarzu :**

    Zapraszam do mnie ;**


    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tak :)
    Wspaniale :)
    Tak mnie natchnęłaś, że chyba właśnie zaraz sobie zrobię taką kąpiel..
    Bo dzień mnie przeorał :)

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwujemy? odpisz u mnie w komentarzu, czy się zgadzasz, a jeżeli tak 100% się zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo taka by się przydała kapiel;) dla relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam gorące jesienne kąpiele :))
    http://justfuckitallbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mi ochoty na taką kąpiel narobiłaś
    a ja mam tylko prysznic;/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam <3 a to pierwsze zdjęcie... super, chciałabym w takiej się wypluskać :P

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi się zamarzyła kąpiel, jak zobaczyłam tę wannę.
    Kiedyś używałam soli do kąpieli i płynów, a teraz? Teraz nie używam NICZEGO. :P Jakoś czasu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja ostatnio kupiłam takie fajne kule do kąpieli z biedronki - bardzo fajne i polecam :) ale zazwyczaj i tak używam jakiegoś ładnie pachnącego płynu... lubię dużo piany :3
    What is in the hat? blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Relaksujące kąpiele są dla mnie częstym zwyczajem bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety mam prysznic ;p Ale wczoraj zrobiłam sobie relaksującą kąpiel u chłopaka :D hah

    Co do Twojego pytania... Kosmetyki tołpa można kupić bez problemu w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam dodatki do kapieli kule zapachowe,płyny itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham dłuuugie kąpiele:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, jak ja marzę o takiej kąpieli, jak ta ze zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka wanna to marzenie :(
    Zapraszam do mnie w wolnych chwilach http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam kąpiele i wszystkie dodatki j3 umilające, wiec z chęcią bym sobie sprawiła taki jeden olejek do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuszaco wyglada, idealnie na zimne wieczory. Co powiesz na wspolna obs? http://bighillofhopee.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie długie kąpiele:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kąpiele:)
    A Tu tak aromatycznie!!! :),dużo kosmetyków,których nie znałam!
    Bardzo ciekawy blog!! :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog, bardzo przydatny - będę tu zaglądać częściej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Tęsknię za wanną (miałam w domu rodzinnym), teraz tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.