poniedziałek, 22 września 2014

Plastry Compeed

Dzięki kampanii Sample City zostałam jedną z wielu testerek plastrów Compeed. 





Mi osobiście bardzo często zdarzają się otarcia pięt. Ciężko trafić mi na wygodne buty, twierdze nawet że mam niewymiarowe stopy. Z tego powodu ogromnie się cieszę, że mam okazję przetestować plastry które:
-natychmiast uśmierzają ból,
-przyśpieszają proces gojenia się,
-zabezpieczają ranę przed brudem i piaskiem,
-są dyskretne i komfortowe,
-pozostają na miejscu przez kilka dni.



Dostępne są w wielu rozmiarach i kształtach przez co można wybrać odpowiedni plaster na pęcherze i odciski w każdym miejscu.


19 komentarzy:

  1. stosowałam je i są naprawde dobre w pełni sie zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te plasterki już na stałe zadomowiły się w mojej torbie :P Życie...i piety uratowały mi już tyle razy, że aż ciężko zliczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zaobserwowałam i czekam na Ciebie :)
    http://lejzita.blogspot.com/

    a te plastry to swietna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam, ale na pewno bedzie ten 1 raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna recenzja musze kupić takie cos:d
    Super blog, z chęcią obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam te plasterki i jak dla mnie są bardzo skuteczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście problem odcisków jest mi prawie obcy (raz na jakiś czas mi się coś tam przydarzy - przy całkiem nowych butach).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja je bardzo lubię:) za niedługo zakupię je na wesele :) zapraszam do siebie i na konkurs!:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. takie plasterki by mi się przydały !

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście dawno mnie nic nie obtarło...

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie już nic nie obciera :D
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. JA również uwielbiam te plastry. :-)
    CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OSERWACJĘ?
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa :) Na pewno się przydadzą, mnie prawie wszystko buty obcierają :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,
    co powiesz na wspólną obserwację?
    www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi pomogly sa niezawodne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, gratuluję współpracy!


    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.
    PS. Czy mogłabym liczyć na like? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobre rozwiązanie z tymi plastrami :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używalam ale byc moze kiedyys
    Poklikasz w linki w poście? Będę wdzięczna. :)
    link- tutaj

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.