wtorek, 2 września 2014

Darmowa kapsułka do prania Ariel

Darmowa próbka wrzesień 2014
Na everydayme ruszyła kolejna akcja. Tym razem rozdawane są nowe kapsułki piorące Ariel. Zamawiałam już kilka razy z tej strony różne próbki i zawsze dochodziły. Jak otrzymać taką próbkę? Wystarczy wejść pod ten LINK  zamówić próbkę, podać adres i czekać na przesyłkę ok. 2 tygodni :)







Przedstawiamy Ci dwóch najpotężniejszych pomocników w domowym praniu, kapsułkę Ariel Power i... Twojego własnego męża.
Większość kobiet woli, aby ich mężowie trzymali się daleko od pralki, ale nie Ty! Mając nowy produkt Ariel, możesz spać spokojnie! Wszystko to za sprawą kapsułek Ariel Power usuwanie trudnych plam jest tak proste, że nawet Twój mąż nie będzie miał z tym kłopotów!
Dlatego już nigdy nie usłyszysz od niego: "Nie umiem prać, tak dobrze jak Ty", tylko: "Pozwól mi się tym zająć, kochanie!"
Jak to możliwe? Małe, lecz potężne
Kapsułki Ariel Power są stworzone do zwalczania różnego rodzaju plam. Potrójnie skoncentrowane działanie piorące nowych kapsułek Ariel Power radzi sobie nawet z najtrudniejszymi zabrudzeniami i zapewnia nienaganne efekty.
Zadowalające efekty? To łatwe.
Możesz zaufać tej niewielkiej kapsułce, która w pełni rozpuszcza się w wodzie i zapewnia doskonałe rezultaty. Wystarczy skupić się na tych 3 prostych krokach:
  1. Włóż jedną kapsułkę Ariel Power do pustej pralki.
  2. Włóż brudne ubrania do pralki.
  3. Po chwili kapsułka rozpuści się w wodzie.
To wszystko, co musisz zrobić, by Twoje ubrania były czyste i świeże. Pamiętaj też, by trzymać je z dala od dzieci.


Zaprasza was również do akcji Shinybox.pl gdzie możecie zamawiać całe pudełka kosmetyków w niskich cenach mimo że zawartość pudełka jest dużo wyższa. Ale to nic. Możecie takie pudełko mieć za DARMO. Wystarczy zbierać punkty co nie jest trudne. Wystarczy zalogować się TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Używałam tych kapsułek, bo dostałam za coś tam w sklepie. :P Ale szału nie ma, nie widzę różnicy pomiędzy kapsułką, a proszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już obserwuje!
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zaze lubialam ariel ! teraz uzywam Tide albo Gain :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam kapsułkę dla siebie id la mammy też

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez tam zamówiłam do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo ciekawe ;P Na pewno pooglądam stronki ;D
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja shiny box nigdy nie dostałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarejestrowałam się jako Ambasadorka, dzięki, bo chyba te wszystkie stronki do testowania produktów poznaję przez Twojego bloga. : p ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nie miałam pojęcia ani o shinybox ani o everydayme, chętnie wypróbuję :)

    Pozdrawiam, Krimczi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa z tym everydayme :)

    Będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam podobnych kapsułek i są świetne ;)
    Mój chłopak ma zawsze problem z tym, gdzie wsypać proszek a gdzie wlać płyn :D
    http://pannadelifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne stronki podałaś, o których nie miałam pojęcia ;)
    A co do kapsułek to jeszcze nie próbowałam tych z Ariel, ale na pewno sprawdzę je ;))

    wykrzycztoszeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam taką "kulkę" do prania którą dostałam gratis i wrzuca ją się do prania i wgl proszku, nic nie trzeba dodawać. XD

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.