piątek, 4 lipca 2014

Smile White 3D, Wybielająca pasta do zębów

Smile White 3D, Wybielająca pasta do zębów

Pasta do zębów jest jednym z tych produktów, które ciągle zmieniam. Kiedy potrzebuję idę po prostu do sklepu i biorę pierwszą lepszą ale prawie zawsze wybielającą. Tej funkcji jednak ona nie spełniła, aczkolwiek dobrze się pieni i pozostawia czyste, gładkie i lśniące zęby. W smaku jest przyjemna i delikatna, nie drażni, jeżeli chodzi o odświeżenie to owszem ale nie jest to rewelacyjnie miętowy i mocny smak.
Plusem jest to, że  zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego. Zawiera aktywne mikrogranulki, które oczyszczają zęby i przestrzenie międzyzębowe z osadów i zanieczyszczeń. Kompleks witaminy E i oleju słonecznikowego działa łagodząco na dziąsła ale mi i tak krwawią czasami.








Plusy:
-zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego,
- dobrze się pieni,
-pozostawia gładkie, czyste i lśniące zęby.

Minusy:
-nie wybiela,
-słabo odświeża.

Cena ok. 4zł

Ogólna ocena 6,5/10

9 komentarzy:

  1. a ja ciągle wracam do Elmexa, a teraz nawet jest wybielający ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta wybielająca, która nie jest wybielająca hahah :D Czego to producenci nie wymyślą :D
    Ze swojej strony mogę polecić pastę Elmex dla wrażliwych zębów wybielającą (a jeżeli nie masz problemu ze szkliwem to polecam wersję pomarańczowa )
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogłabym sie przestawić z blend-a-med ;d
    http://vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu to pasta za 4 złote ;)
    Zapraszam na NOWY POST!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jest dobra...
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam.
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. na mnie to nie działa ...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pasty niestety nie działają wybielająco, musiałabym zastosować mocniejszy preparat

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, niestety ale większość takich past nie wybiela zębów. Na temat tej jednak czytałem naprawdę różne opinie.

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.