niedziela, 27 lipca 2014

O tym jak zostałam studentką UŁ

O tym jak zostałam studentką UŁ

Pewną część mojego życia mam już za sobą i to chyba tą, która najbardziej wpłynie na moje dalsze życie. Dziś oficjalnie jestem studentką Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Zarządzania kierunek Marketing. Kim będę potem? Moja mam mówi, że dyrektorem ds. marketingu. Jak do tego doszło? Niespełna 4 lata temu musiałam wybrać szkołę średnią, wtedy chciałam studiować pedagogikę. Niestety, w mojej okolicy nie było szkoły o takim profilu. Usilnie mimo wszystko nie chciałam wybrać się do naszego LO, ponieważ uważam, że nie jest to szkoła dla ludzi myślących kreatywnie ani tym bardziej pozwalająca się rozwijać, trzeba tam w 100% dopasować się do systemu myślenia nauczycieli. Tym sposobem wybór trafił na tureckie technikum. Kierunek, można powiedzieć wybrałam na chybił-trafił. Najlepszą klasą była ekonomiczna i tak zostałam uczennicą Technikum Ekonomicznego w Turku. Czasem twierdziłam, że przedmioty zawodowe nie są mi do niczego potrzebne, ponieważ i tak wybieram się na studia. Jednak wytrwale na nie uczęszczałam i prawdopodobnie za kilka dni będę dyplomowanym Technikiem Ekonomistą. Po co mi taki tytuł? Dziś nie wiem, chyba za mało w siebie wierzyłam myśląc, że co się stanie jak nie zdam matury. Gdyby nie przedmioty zawodowe bardzo często nie miałabym się czego uczyć. Tak podczas tych 4 lat pojawiła się wizja studiowania jednak jakiegoś ekonomicznego kierunku, ze względu na kwestie finansową, tj. wysokie wynagrodzenie. Na początku miała to być rachunkowość, ale praktycznie wszystko co miałam w technikum pokrywa się z tym co na studiach. Oczywiście rekrutowałam się również na ten kierunek, myśląc ze problem rozwiąże się jak przyjmą mnie tylko na jeden i nie będę miała wyjścia. Ku szczęściu i nieszczęściu przyjęli mnie na wszystkie 4 kierunki. Rozpoczęłam selekcje i teraz stałam się studentką Marketingu!









15 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem studentką pedagogiki i wychowania wczesnoszkolnego ;D Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i powodzenia na studiach! :) ja również jestem świeżą studentką, tylko że UAM-u! :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! :) Życzę powodzenia w dalszej edukacji ! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow Gratulacje :))) życzę powodzenia i odnoszenie dalszych sukcesów xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam problem do jakiego liceum pójść, trafiło na to najbliższe, niestety wybór okazał się zły i teraz niecierpliwie czekam na pozytywne rozpatrzenie mojego podania do innego liceum :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJ ! GRATULACJE ! :* http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah : p to od października będziemy się mijać na korytarzach : p ja jestem na UŁ na zarz zasobami ludzkimi na 2 roku ; ) obserwuję i zapraszam do mnie ; )
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a czasem nie wybrałaś technikum ze względu na to że nie dostałaś się do liceum? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciwnie, od początku nie chciałam tam iść. Co do ocen to miałam je wystarczająco dobre, żeby zostać licealistką, ale coś trzeba było wybrać, tak jak obecnie dostałam się na wszystkie 4 kierunki. Mimo, że rekrutowałam na Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny i zostałam przyjęta, to wiedziałam od początku, że i tak tam nie pójdę :)

      Usuń
    2. nie no zdolniacha normalnie :D

      Usuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.