poniedziałek, 7 lipca 2014

Darmowa paczka podpasek Always

Pisałam wam już kiedyś o darmowych próbkach szamponu i płyny do naczyń od Everydayme.pl . Jestem tam zarejestrowana i dzięki temu jako jedna z pierwszych osób mogę testować nowości w formie próbek. Tym razem, tydzień temu otrzymałam nie próbkę a opakowanie podpasek Always, zapakowane w małe pudełeczko. Jeżeli wy również chcecie otrzymać taką przesyłkę wystarczy zarejestrować się na everydayme.pl







Jeżeli chcecie dostawać inne pełnowartościowe produkty do testowania oraz próbki dla znajomych wystarczy zalogować się pod tym linkiem :)
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/91bc9392902fdf23c8d7276130166c4e

32 komentarze:

  1. Fajnie, że dostajesz darmowe probki. Tez dawniej zamawialam probki kosmetykow. ;D
    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu!
    link do rozdania - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się tam zarejestrować i zgarniać próbki do testowania! :)
    http://melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią skorzystam z rejestracji :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytałaś się jak nawiązałam współpracę z Quiz Cosmetics.Najpierw napisałam E-maila do firmy ,po jakimś czasie przysłała mi ona ankietę blogową którą wypełniłam i odesłałam na E maila firmy. I po około tygodniu firma wysłała mi kosmetyki na adres który podałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow fajny pomysl ludzie maja z ta strona, jezeli cos jest nowe oczywiscie ludzie nie sa co do tej rzeczy przekonani. A przekazywanie produktow poplarnym blogerka ktore moga pokazac jak to dziala i zrobic recenzje jest wedlog mnie bardzo dobrym pomyslem. Niestety ja nie moge sie rejestrowac na duzej ilosci stron, maja blokade ze mozna uzywac tylko w PL :(

    Pozdrawiam!
    vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i chętnie zarejestruję się ;D

    Zapraszam na mojego bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że powiedziałaś o takiej stronie! Lece się rejestrować :D

    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie , że dostajesz próbki i podzieliłaś się tym linkiem na blogu ;)
    zapraszam do mnie , obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania próbek ;)
    Fajnie, że są takie stronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedzialm, ze mozna podpaski dostac XD

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej;) Podoba mi się styl tego bloga:) Gratuluje;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie, zaoobserwuj a ja się odwdzięcze:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Pozdrawiam i caluje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam wcześniej o tej stronie :)
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ¡Hi! You have a very pretty blog, and I love your style and personality. I invite you to my blog, and maybe if
    you like it we can follow each other ;) Kisses

    www.thebrunettesstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się załapałam i mamie zamówiłam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy lubimy testowac :) Sprobuje sie zarejestrowac

    OdpowiedzUsuń
  16. spróbuje się zarejestrować, fajna opcja :)
    zapraszam na mojego nowego bloga: www.juliakorocinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz obserwuje;) Licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam pomarańczową "próbkę" a chciałam różową hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna sprawa :)
    Chyba się tam zarejestruję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥ może obserwujemy?
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję, teraz Twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. super<3
    amazing post<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. usunęłam się i zaobserwowałam jeszcze raz, jestem 130 jako my reality :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie sie zarejestruje ;) zapraszam do siebie! Byłoby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami ;) co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. wszędzie je widzę szkoda że się nie załapałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, fajna sprawa z dostawaniem takich próbek. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki do rzeczy z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa;) oczywiście obserwuję

    Przerabiam ubrania, szyję DIY
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne takie próbki ;) Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.