środa, 23 lipca 2014

Darmow próbka Vizir Original Fresh Kapsułki piorące

Na portalu Everydayme.pl pojawiła się nowa próbka. Tym razem jest to
Vizir Original Fresh Kapsułki piorące. Co zrobić żeby ją dostać? Wystarczy zalogować się TUTAJ i podać dane do wysyłki. Jest do w 100% darmowe. Od tego portalu otrzymałam już 2 próbki szamponów, płyny do naczyń i podpaski. Próbki przychodzą po ok 2 tygodniach.




Kapsułka z detergentem w płynie. 100% bieli Vizira w 1 kapsułce! Łatwy sposób na pokonanie brudu.
Silne działanie: Zapewniają legendarną biel Vizira
Wydajne: jedna kapsułka wystarczy do wyprania całej masy brudnych rzeczy przy standardowym wsadzie 3 kg
Uniwersalne: Można ich używać nie tylko do białych tkanin, ale również do kolorów! Pomagają zachować żywe kolory nawet po 20 praniach!
Łatwe w użyciu: Bez potrzeby dozowania, bez ryzyka rozlania lub użycia zbyt dużej porcji detergentu
Łatwe przechowywanie: nie zajmą dużo miejsca w domu (łazience) ani w torbie na zakupy!

12 komentarzy:

  1. Fajna recenzja;)


    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam Vizira, bo kiedyś dostałam wysypki, gdy coś w nim uprałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe recenzje.
    Co do darmowych próbek jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ nie wiemy czy produkt się sprawdzi, a szkoda wydawać niepotrzebnie pieniądze.
    Na pewno będę wpadać tu częściej.
    Zaobserwowałam, licze na rev ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te kapsułki i są fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz bardzo ciekawe recencje ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy produkt ;D
    obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że piszesz o takich rzeczach, na pewno się przyda :)
    Zapraszam na nowy post :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tego proszku haha, fajna recenzja.
    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno są rewelacyjne te kapsułki muszę je w końcu przetestować
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohoho, prałabym! Cóż mam więcej powiedzieć. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa recenzja :))
    http://believeinyourdram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama ich używa i jest zadowolona i tak wgl to fajna opinia, bo można wywnioskowac, że warto kupic :D
    http://ewastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.