niedziela, 25 maja 2014

Lakiery do paznokci

Kolejna dawka lakierów :)

 Pierwszy różowy Safari Trendy Colour. Nie mam co do niego zastrzeżeń.  Kolor jak widać, czasami mi odpowiada, czasami nie. Nie odpryskuje jakoś mocno, po 2 warstwach daje pełnie koloru. Pędzelek jest ok., ułatwia malowanie i można go łatwo zmyć. Daje 8,5/10


Drugi Golden Rose czarny, wpadający w zieleń i niebieski. Żeby otrzymać pełnie koloru należy malować nawet 3 razy. Ale mimo tak ciemnego koloru nie odbarwia płytki paznokcia za to dość szybko odpryskuje. Zmywa się w szybki i wygodny sposób. Daję 9/10



 
Jasno różowy, jeden z moich ulubionych. Nie widać firmy, ale do kupienia w Rossmannie za ok. 6.50zł. Maluje nim bardzo często paznokcie, kiedy są odbarwione na żółto, ponieważ kolor jest tak delikatny, że prawie go nie widać. Kryje już po pierwszym malowaniu i nie odpryskuję Daję 10/10


Ostatni różowy  Butterfly collection SINGLE kolor podoba mi się bardzo delikatny, perłowy. Szybko wysycha, ładnie się zmywa, jednak bardzo szybko odpryskuje za co daje tylko 6/10









Jeżeli  lubicie testować nowości, kosmetyki i inne produkty to ta strona jest dla was, wystarczy się zalogować  https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/91bc9392902fdf23c8d7276130166c4e

10 komentarzy:

  1. Super post :) Zapraszam do mnie www.jussttine.blogspot.com .Jeśli zaobserwujesz ja również to zrobie tylko daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, w sam raz dla mnie <3
    Świetny nagłówek, strasznie mi się podoba
    Czekam na kolejną notkę :*

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy z Safari bardzo fajny na lato idealny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne lakiery, kolory są piękne!
    Mam do Ciebie prośbę, poklikasz w linki w poście? Na pewno się odwdzięczę.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/rosewholesale-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jasno różowy jest z wibo! :D
    Śliczne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki! Najbardziej podoba mi się odcień lakieru z Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niepodoba mi się ten kolor safari ale reszta jak najbardziej ;)

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię takie kolory, jak ten jasny lakier. :) A ta firma to chyba wibo. :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki lakierów :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam lakier safari tylko inny odcień, nie narzekałam na niego;-)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.