poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zapachy

Tym razem coś z całkiem innej beczki. Bardzo lubię kiedy w ogół mnie roztaczają się przyjemne zapachy.

 

Bardzo często zaopatruję się w podgrzewacze, już chyba z każdego rodzaju zapachu. Tym razem postawiłam na zapach wiśni mimo iż go nie lubię. Spodobał mi się bardzo, bardzo. Już kiedy je postawiłam otoczył mnie ten przyjemny zapach, który utrzymuje się bardzo długo. Niestety, kiedy zapaliłam nie roztaczał się. Daję 9/10. Cena 1,70zł




Będąc w Rossmannie zaopatrzyłam się już po raz kolejny w zapachowe pastylki do odkurzacza firmy Pachnąca Szafa. Bardzo je lubię, ale niestety tylko zapach melonowy nektar przypadł mi do gustu. Należy je wciągnąć do odkurzacza i cieszyć się przyjemnym zapachem. Niestety nie utrzymuje się on zbyt długo ale plusem jest to, że pachnie przez kilka odkurzeń. Daję 8/10. Cena ok. 1,70zł/ 2szt.




2 komentarze:

  1. Uwielbiam zapachy w domu,lubię wszystkie tego typu dodatki :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupuję sobie podgrzewaczy, ale zawsze w sklepie stoję przy półce i wszystkie wącham. :D A o tych pastylkach do odkurzacza nie słyszałam, ciekawy pomysł. Trzeba spróbować i umilić sobie odkurzanie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.