czwartek, 17 kwietnia 2014

DresSale

Dziś mam dla was kolejna propozycje od DresSale.

Coś czego nie kupicie w naszych sklepach. Czarna sukienka z wycięciami na boku. Bardzo ładnie prezentują się plecy dzięki przezroczystym wstawka. Sukienka TUTAJ






Ponieważ sukienka urzeka sama w sobie, uważam że nie trzeba do niej wiele dodatków. Za to zaproponuje wam kilka par butów.

Pierwsze charakteryzują modne w tym sezonie kamyczki z zamki TUTAJ








Te natomiast są moim faworytem, nawet kokardka im nie straszna. TUTAJ



Dalej podążając za sandałami. Moc pasków i paseczków w dodatku rewelacyjne połączenie dwóch materiałów TUTAJ






Kolejna moc materiałów, takie ich połączenie świetnie pasuje do sukienki. TUTAJ



A to coś dla kobiet ceniących prostotę TUTAJ



A co sądzicie o tych? Ekstrawagancja? TUTAJ





10 komentarzy:

  1. masz racje u nas to nie znajdę takich pięknych rzeczy:)

    piękna sukienka !! a buty boskiee ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ciuszki <3

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rzeczy , poklikałam . Żeby nie było że oszukałam podam ceny (65$29$49$44$44$37$) mam nadzieję że u mnie też poklikasz w linki :)
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ciuszki i buty ;)
    zapraszmy do nas i liczymy na rewanż :)
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! Do niej idealny buty z siateczką. Ach nosiłabym. :)
    A co do ostatniej pary butów, to osobiście lubię gdy obcas jest INNY, jednak kolor pomarańczowy do mnie nie przemawia. ;)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są cudne :)
    zdrowych i pogodnych świąt :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty :3
    jak ci się spodoba to zaparaszam do obserwowania, będe bardzo wdzięczna
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetne buty!:*) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.