poniedziałek, 7 kwietnia 2014

DresSale

Dziś przychodzę do was z moją propozycją od sklepu DresSale. W jego asortymencie możemy znaleźć ubranie na każdą okazję od butów, sukienek po dodatki. Dzisiejszy post przeznaczony jest głównie dla nastolatek przygotowujących się do 18 urodzin. To tutaj możecie znaleźć wyjątkowe i oryginalne kreacje na ten dzień będąc pewne że nikt inny nie będzie miał podobnej.





Takiej sukienki nie znajdziecie zapewne w żadnym sklepie w Polsce. Dostępna TUTAJ




Możecie również zaskakiwać kolorem. Dostępna TUTAJ



Ta z kolei jest propozycją dla tych bardziej odważnych. Dostępna TUTAJ




Ta natomiast podbiła moje serce swoją prostotą. Dostępna TUTAJ


Szeroki wybór wisiorków, bransoletek i kolczyków pozwoli wam się czuć wyjątkowo i elegancko.



















8 komentarzy:

  1. wow:D ale piękne !! szkoda, że okres 18-stkowy już za mną ;(
    z chęcią przeżyła bym to jeszcze raz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja osiemnastka dopiero za rok ale ta czerwona sukienka jest po prostu świetna :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post <3 lubię czytać takie posty.
    Ten blog mnie coraz bardziej inspiruje, jest świetny.
    Czekam na kolejną notkę :*

    Mogę prosić o poklikanie w linki w poście? aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super,piękne sukienki :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne sa<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sukienki :)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.