środa, 23 kwietnia 2014

Darmowe testowanie!




Przeglądając ostatnio  Internet trafiłam na stronę Streetcom.pl która zajmuje się rekomendowaniem produktów. O co chodzi? Poszukują osób do testowania różnych produktów. Postanowiłam się zarejestrować TUTAJ. Należy wypełnić klika ankiet, tak, żeby można było dostosować produkty indywidualnie dla każdego. Za każdą ankietę otrzymuje się punktu, które zwiększają szanse na testowanie nowych produktów. Z tego co udało mi się doczytać na forum, wiele osób dostało od nich pełnowartościowe produktu oraz próbki dla znajomych. Na jakich zasadach wybierane są osoby? Podobno na podstawie ankiet ale z tego co czytałam na forach jest wiele osób, które ciągle coś otrzymują a inne wcale. Postanowiłam jednak zaryzykować i was zapraszam również.

10 komentarzy:

  1. Świetny blog i świetnie piszesz :)
    Mogę liczyć na Ciebie? Poklikasz mi w linki PersunMall's? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/persunmalls-wishlist.html?showComment=1398338238230#c445847286710469656
    Jak masz i chcesz to możemy wymienić się kliknięciami, to bardzo dla mnie ważne! Dziękuje :*
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim testowaniem to różnie bywa, czasem przysyłają czasem nie ale zawsze warto spróbować :)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem tam zarejestrowana, ale wolę inne strony tego typu :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stronka : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  5. Polikasz mi linki z Sheinside? (sprawdzam uczciwość)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Wzamian umieszczę Cię na moim blogu, mogę pokomentować wpisy :)
    Obserwacja za obserwacje?
    Odezwij sie u mnie
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu u mnie ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Ciebie wybiorą. :) Trzymam kciuki!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za Ciebie! ;)

    co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stronka do testowania :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też planuję tam się zarejestrować, a może akurat się uda :)

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.