Szminka Loreal Paris


Wczoraj mami spełniła tygodniowe marzenie swojego dziecka robiąc domowe pączki i różaną konfiturą. Mniam


 
Szminka  Loreal Paris
Colour Riche Nr 703

Szminka ma ładny malinowo-czerwony perłowy odcień. Nie jest to krwawa czerwień czy malinowy róż. Nadaje wargom delikatny kolor i połysk, doskonałe dopełnienie makijażu dziennego, ponieważ małe drobinki rewelacyjnie rozpraszają światło. Pomadka dobrze się rozprowadza i nawilża co daje efekt zdrowych i pięknych ust. Jedyną wadą jest jej trwałość, nie zostaje długo na ustach.

Czarne opakowanie ze złotymi dodatkami nadaje jej elegancji a przyjemny zapach dodatkowo zachęca do użycia.










Plusy:
-delikatny odcień
-dobrze się rozprowadza,
-daje efekt zdrowych i pełnych ust,
-ładny zapach,
-eleganckie opakowanie,

Minusy:
-średnio trwała

Cena ok. 16zł

Ogólna ocena 8/10


Już jakiś rok temu sprawiłam sobie taki oto pasek do spodnie jednak dopiero teraz zaczynam się do niego przekonywać.

Komentarze

  1. This outfit is awesome dear!!
    Kisses
    Would you like to join my Giveaway??
    http://my love just for you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałaś czy obserwujemy oki :* zacznij i daj znać kochana
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor :) Wspaniały blog kochana :* obserwuję przez GFC i G+. Miło mi będzie jeśli też to zrobisz. :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta szminka, bardzo ładny kolorek ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam nad jej zakupem :)
    Pozdrawiam

    może obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też obserwuje :*
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje ,lucze na rewanz mozesz rowiniez kliknac w liste dressale bardzo bym prosila :) (na poscie pisze buy here ):*
    http://zielonoma.blogspot.it/



    .



    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolorek :D
    Ps. w superpharm jest od 7.03 promocja na wszystkie pomadki i błyszczyki -20% :)
    Obserwuję :*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o obserwacje.. jasne! ja juz :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokażesz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja ;)
    Tak czasami bywa, że dopiero po pewnym czasie przekonujemy się do ciuchów i innych dodatków.
    Cudowny blog. Obserwujemy ja już. Znajdziesz mnie jako Curry

    moda-urodastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Troche za ciemna ta szmineczka jak dla mnie , ale kolor i tak cudowny *.*



    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szmineczka Fajna ale ja wolę trochę "bladsze" odcienie ;)
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś weszła na ten post- http://lemadreams.blogspot.com/2014/03/oh-my-god-i-just-love-these-clothes.html i poklikała w linki Sheinside :) Bardzo mi na tym zależy ponieważ staram się o współpracę ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Już obserwuję teraz ty! agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wygląd bloga,trochę za ciemny odcień dla mnie :-)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać. marbelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką w kolorze 721. Zgodzę się, że nie należy do najtrwalszych, dlatego pozostaję wierną fanką szminek z Rimmela od Kate Moss. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny ma kolor :)
    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny odcień. Ja teraz szukam jakiegoś ładnego cielistego.

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za odwiedziny:*) oczywiście że możemy się obserwować;) pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja juz obserwuję,teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do obserwacji publicznej,nie tylko dodania do kręgów ;)Ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pytałaś o obserwację. Ja juz i czekam na Ciebie ;)
    http://www.aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolor szminki :)
    obserwuje i zapraszam do siebie, http://innemy2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. szukałam właśnie takiej szminki! :)
    obserwujemy? :)) caro-carooline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. połyskujące szminki są zdecydowanie nie w moim guście, zawsze wybieram matowe, ale świetnie ja opisałaś, że aż mam ochotę wypróbować :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post :)
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post kochana :)

    co powiesz na wzajemną obserwację ?:)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, choć ja za pomadkami jakoś ostatnio nie przepadam.


    Dodaję do obserwowanych i na pewno nie raz się tutaj pojawię.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor fajny, ale do mnie by nie pasował:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym ją zobaczyć na ustach, ale ostatnio wolę matowe kolorki.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Też jestem ciekawa jak wygląda na ustach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super kolor szminki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię szminki tego koloru ! :)
    Zapraszam http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor ładny,ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny kolor szminki <3

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna szminka;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam szminki w jasnych odcieniach, takie które są mało widoczna na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogłaś kolor pokazać na ustach lun chociaż zrobić kreskę na ręku .
    Pasek jest całkiem fajny .
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog i post ♥!!. sweee ♥♥♥
    Kliknij w linki pod ubraniami ,a ja się zrewanżuję obserwacją i promowaniem na moim blogu ( w poście ) .
    Warto klikać !! . Link do postu : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    ;

    OdpowiedzUsuń
  43. ładny kolor ma :)


    ps. a u mnie? A! na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny koloroek, w następnym poście koniecznie pokaż go na ustach! :)

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Miło czta się twojego bloga ;)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładna szminka. Ostatnio zaczęłam się przekonywać do malowania ust szminką. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful color!!! I like your blog!!!
    would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.