Perfumy Bi-es

Woda toaletowa, Bi-es 313
eua de toilette

Perfum tych używam już któryś rok. Z reguły zwykle w okresie zimowym i jesiennym, ponieważ mają dość ciężki zapach. Latem używam innych oraz wszelkiego rodzaju mgiełek.






Woda toaletowa ta ma fajny, przyjemny zapach. Utrzymują się dość długo i są bardzo wydajne. Zamknięte w wygodnym w użyciu opakowaniu z nakrętką w kształcie kryształka prezentują się równie fajnie.

Plusy:
-ładny zapach,
-utrzymuje się długo,

Minusy:
-brak

Cena ok. 30zł

Ogólna ocena10/10







Kolejne perfumy których używam. Niestety nie znam nazwy więc może ktoś mi pomoże? Ostatnia moja buteleczka, ponieważ nie mogę ich już znaleźć, być może producent zmienił opakowanie a ja nie znam nazwy.

Z tej serii są jeszcze różowe i pomarańczowe, na lato wybieram zawsze niebieskie. Mają lekki kwiatowy zapach, używam ich zawsze w okresie letnim. Opakowanie również ładne, lekko oszronione ale często zacina się aplikator.




Plusy:
-lekki kwiatowy zapach,
-ładne opakowanie,

Minusy:
-czasem zacina się aplikator

Cena ok. 30zł

Ogólna ocena 10/10

Komentarze

  1. Nie mogłabym używać jednych perfum rok, miesiąc to u mnie max, bo uwielbiam zapachy <3
    Miałam kiedyś te od bi-es, zgodzę się że są świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego z okazji naszego święta - dnia kobiet :)
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często zmieniam zapachy :) Ale są też takie klasyki do których często wracam :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutko tutaj :)) pozdrawiam i zapraszam do siebie ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś o obserwację , ja już , teraz ty ;3
    ♥http://vanaandmony.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwacja za obserwację ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , napisałaś mi ,że nie obserwuję , a ja cię obserwuję :*
    http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post.
    Ja obserwuję cię jako Curry ;) Pozdrawiam.

    moda-urodastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super recenzje, zaciekawil mnie ten pierwszy zapach ;)

    Ja już obserwuję i czekam na to samo ;*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post :)
    obserwuję i czekam na rewanż
    http://about--everything--and--nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam żadnych z tych perfum. :)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już i czekam na Ciebie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnych z tych perfum.. Ale muszę kiedyś jakieś wypróbować ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się z tymi perfumami jeszcze ale chętnie je wypróbuję ;D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.