Olejek do ciała AVON


Olejek do ciała AVON
Skin so soft mineral gems
Body spray


Mineralny olejek w sprayu z połyskującymi drobinkami ,,Złocisty blask”

Kupiłam kiedyś ten olejek z myślą o nawilżeniu. Stosowałam go w okresie letnim i bardzo się sprawdził. Niestety ja osobiście nie użyłabym go na całe ciało ponieważ jest bardzo tłusty, dlatego używałam go latem, ponieważ bardzo fajnie wyglądały połyskujące drobinki na opalonych nogach. W dodatku nogi fajnie się błyszczały, ale trzeba było uważać, żeby nie ubrudzić ubrań właśnie z tego względu nie stosowałam go na całe ciało.

Skóra owszem była nawilżona ale ciężko było go zmyć. Co do zapachu, jak otworzyłam bardzo czuć było alkohol ale w kontakcie ze skórą wydziela się delikatny zapach.







Plusy:
-skóra ładnie wygląda po aplikacji,
-nawilża,
-ładny zapach,
-połyskujące drobinki rewelacyjnie wyglądają na opalonych nogach.

Minusy:
-tłusty,
-nie można stosować na całym ciele,
-brudzi ubrania.

Cena ok. 10zł/100ml

Ogólna ocena 9/10 (jeżeli chodzi o stosowanie tylko na nogach)

Komentarze

  1. stosowalam ,z tej serii rowniez balsam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę balsamy do ciała. Przynajmniej nie brudzą. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ,ja generalnie nie lubię się niczym smarować :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam go, ale kiedy będę miała okazję to wypróbuję :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, nigdy nie spotkałam sie z tym olejkiem :)
    obserwuje i licze na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com
    + jesli poklikasz mi w linki z ostatniego posta to bede meeeeega wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam go! Posiadam rowniez :3

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Polubisz mnie na Facebook'u? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie stosowałam ale jak bede miała okazje wyprubuje :
    Widze, że wkładsz dużo pracy w bloga
    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie prowadzisz tego bloga, świetna lektura dla miłośników wielu kosmetyków itp :)
    Fajny pomysł na bloga :D
    Zapraszam do mnie: http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt,jednak chyba bym się nie skusiła przez to, że jak piszesz jest tłusty. Też nie lubię zbyt tłustych produktów.

    Pozdrawiam !
    zapraszam : http://easyaccesstobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.