poniedziałek, 24 marca 2014

Lakiery do paznokci. Glamour. Select, Eveline, Charmng

Kolejna dawka lakierów do paznokci z mojej niedomykającej się kosmetyczki..



Magic Visage Glamour
Jest to bardzo delikatny kolor, przez co nawet po kilku warstwach nie uzyskamy intensywnego koloru. Ma on niestety problem z wyschnięciem do końca przez co muszę ostatnią warstwę poryć lakierem bezbarwnym. Za to nie odpryskuje i trzyma się dość długo na płytce paznokcia. Daję 7/10





Select
Kolejny lakier właściwie brokat. Składa się z bezbarwnego lakieru i brokatu. Niestety ten bezbarwny nie jest do końca taki bezbarwny. Jest lekko żółty przez co niemożna kłaść go bezpośrednio na płytkę paznokcia bo nieestetycznie to wygląda. Za to na żółtym czy złotym sprawdza się genialnie. Jest bardzo, bardzo trwały, jeżeli już odpryskuje to bardzo mocno. Wadą jest niestety to, że bardzo ciężko go zmyć. Mimo wszystko daję 8/10




Eveline Cosmetics
Trzeci lakier również w fajnym, aczkolwiek trochę odważnym kolorze. Producent zapewnia, że utrzymuje się do 9 dni. Aż tak dokładnie nie sprawdzałam, ale nie pamiętam, żeby jakikolwiek lakier utrzymał mi się tak długo. Mimo, że nie jest to odcień perłowy fajnie prezentuje się na płytce paznokcia optycznie ją wydłużając, nadje jej również połysk. Daję 8/10



Charming nr 50
Ostatni lakier odcień nr 50. Bardzo lubiłam ten odcień, takiego bordo, jednak dość trudno się rozprowadza. Trzeba 2 lub 3 warstw do końcowego pokrycia. Średnio trwały i mało wydajny, ale lubiłam ten kolor, również optycznie wydłużał płytkę. Daję 7,5/10



Inne lakiery na moim blogu TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery do paznokci, szczególnie pierwszy przypadł mi do gustu ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zloty bardzo mi sie podoba <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ten mocno różowy :)
    ja ma tyle lakierów,że chyba życia mi nie starczy by je wykorzystać :)

    pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie tu :)

    Zapraszam do siebie:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli szukasz trwałych lakierów, to polecam Nailwear PRO+ z AVONU. Utrzymują mi się na paznokciach około 1,5 tygodnia.
    Też lubię bordowe odcienie na paznokciach. :P
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni kolor strasznie mnie zainteresował :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, naprawdę! :)
    _____________________________
    Proszę o kliknięcia w linki w poście! http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/03/spring-wishlist.html
    + życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz dryg do prowadzenia bloga! ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne lakiery . Ja kiedys mialam ten przedostatni ale niechcacy go wyrzucilam :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.