sobota, 22 lutego 2014

Lakiery do paznokci. Avanti, Attrtody. Simple Beuty, Carla.

Lakiery do paznokci. Avanti,  Attrtody. Simple Beuty, Carla.

Co do lakierów, moja kosmetyczka już się nie domyka. Dziś przedstawię wam 4 z nich.





Pierwszy bezbarwny, nie ma etykiety ale wiem, że na pewno miał naklejkę z Avanti ale nie mam pojęcia czego ona dotyczyła. Stosuję go jako ostatnia warstwa, ponieważ jest bardzo trwały i zapobiega odpryskaniu lakierów. Maluje nim paznokcie zawsze wtedy, gdy poprzednia warstwa lakieru nie chce wyschnąć do końca a ten zasycha szybko i trwale. Dzięki dobremu pędzelkowi świetnie się rozprowadza. Daję 10/10





Kolejny czerwony nr 2031 Attrtosy kolorem podbił moje serce. Niestety ma bardzo gruby pędzelek więc nadaje się tylko do malowania paznokci u stóp. W dodatku bardzo szybko odpryskuje i brak mu połysku. Zaletą jest to że wystarczy jedna warstwa do uzyskania intensywnego koloru i jest wydajny. Mimo wszystko daję tylko 2,8/10



Trzeci lakier biały Simple Beauty również ma gruby pędzelek ale daję radę, aczkolwiek jakiekolwiek wzorki są wykluczone. Słabo kryje bo potrzebne są aż 3 warstwy ale za to jest trwały i nie odpryskuje szybko. Może nie widać ale jest on perłowy i dobrze to wygląda. Nie pozostawia on też żółtej płytki paznokcia. Daję 6/10






Ostatni brązowy Carla nr 23 jest rewelacyjny. Do uzyskania głębokiego kolory potrzeba 2 warstw ale ma bardzo dobry pędzelek, którym można robić nawet wzorki. Jak zapewnia producent jest szybkoschnący i rzeczywiście schnie dość szybko. Jego jedyną wadą może być to że troszkę odpryskuje ale tylko troszkę. Daję 9/10

3 komentarze:

  1. Wcześniej nie można było dodawać komentarzy :) teraz jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to, że masz dużo zdjęć :-)

      Usuń
  2. Ostatnio znalazłam w kosmetyczce ten pierwszy lakier i zastanawiałam się do czego służy, dobrze, że trafiłam do Ciebie ;)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Każdy komentarz jest dla mnie osobistą motywacją

-Jeżeli chcesz zaobserwuj, rewanżuje się, ale chciałabym, żeby moi obserwatorzy odwiedzali czasem mój blog.