,,Obiecaj mi" Richard Paul Evans


Kolejna książka, która wpadła w moje ręce. Czytałam już kilka książek tego autora i są naprawdę fantastyczne. Bestseller wydany w listopadzie 2011 roku. Znowu mam opóźnienie....





Historia kobiety, która ma wszystko, jest szczęśliwa i wiedzie pogodne życie. Kochający mąż i córka. Niestety, zostaje wszystkiego pozbawiona w jednej chwili. Kochający mąż wyznaje jej zdradę, okazuje się że jest chory na raka i umiera na oczach żony, wyznając kolejne zdrady. Jednak to nie koniec  nieszczęść Beth. Zaczyna chorować jej córka, a ona popada w długi. I nagle poznaje Matthewa, idealnego faceta. Czar pryska, gdy okazuje się że przybył on z PRZYSZŁOŚCI i jest mężem jej córki. Są dla siebie bardzo ważni, zakochani jednak Matthew musi podjąć decyzję albo wraca do przyszłości i żony, która umiera albo zostaje z ukochaną.  Mają rok do powrotu Matthewa i jest to najszczęśliwszy rok ich życia.


Niestety, tutaj się rozczarowałam. Miałam nadzieję że zostaną razem i będą żyć długo i szczęśliwie.


,,Złamane przyrzeczenia są jak rozbite lustra. Ranią tych, którzy się ich kurczowo trzymają i wpatrują w popękane odbicia samych siebie"


Matthew wraca do przyszłości i żony, córki Beth. Rozstanie jest bardzo ciężki, jednak nie chce zabierać szczęścia córki. Dzięki poznanej przeszłości pomaga córce i ta nie umiera. A miłość do Matthewa zostaje niespełniona.


Fantastyczna książka, polecam każdemu. Akcja posówa się w odpowiednim tępię i strasznie wciąga czytelnika.

Plusy:
-genialny wątek,
-prosty, przyjemny w czytaniu język,
-przystosowana czcionka.

Minusy:
-rozczarowało mnie to że Matthew nie został z Beth,
-strasznie wciąga.

Komentarze